Wanneer eerste keer seks, en hoe?

welke leeftijd

  • ik ben nog maagd

    Stemmen: 6 3,1%
  • 16 of lager

    Stemmen: 49 25,5%
  • 17-18

    Stemmen: 64 33,3%
  • 19-20

    Stemmen: 19 9,9%
  • 21-23

    Stemmen: 29 15,1%
  • 24-26

    Stemmen: 14 7,3%
  • 27-30

    Stemmen: 9 4,7%
  • 30+

    Stemmen: 2 1,0%

  • Totaal aantal stemmers
    192
Nu moet dat toch wel awkward geweest zijn, naar gelang de relatie van uw vader met die nieuwe vrouw vorderde....
Dan heb je quasi seks met je halfzus....
stiefzus en niet halfzus he...

Vrouw met dochter komt man met zoon tegen en begint een relatie. Dan zijn die kinderen geen bloedverwanten.
 
De eerste keer was op mijn 14de, met de dochter (ook 14) van de nieuwe vrouw van mijn vader (mijn vader is NIET haar vader :p).
Ik ging elke 2 weken verplicht naar daar, dus elke 2 weken was het prijs... Vond het toen ineens plezanter :D. Wel blij dat daar geen kleine van gekomen is, want condooms gebruikten we niet.
Stepsister fetish IRL. Held!
 
Het is niet dat je op je 14de met een lat in je broek daar fel aan denkt. Geen familieband en het was leuk, dusja.
Hebben jullie op dit moment nog een (familiale) band? Indien ja, is dat niet akward? Ik veronderstel dat de ouders dit nooit geweten hebben?
 
23 of 24 ofzo?
laat beginnen uitgaan zoals nog wel wat volk hier maar ook gewoon ziende blind zijn.
Haha, ik herinner nog alsof dit gisteren was.

Ik was een jaar of 16 en een blond, heel knap meisje, was al een paar weken aan het flirten met mij,
maar ik had dit niet door (op dat moment, nu denk ik: Hoe kan je zo blind zijn ??)

Ze vroeg op een fuif of ik met haar mee wilde gaan achter de coulissen.
En ik antwoorde: Waarom? :wallbash:

En toen was het naar de ...

Ik heb 32+ jaar later, sporadisch nog altijd contact met haar. Ze woont nu ergens in de VS en ze heeft al een paar keer borstkanker gehad, onlangs was ze alweer hervallen. :frown: Dus soms stuur ik nog wel eens een berichtje ter ondersteuning.
 
Laatst bewerkt:
Haha, ik herinner nog alsof dit gisteren was.

Ik was een jaar of 16 en een blond, heel knap meisje, was al een paar weken aan het flirten met mij,
maar ik had dit niet door (op dat moment, nu denk ik: Hoe kan je zo blind zijn ??)

g.[/ISPOILER]

blijkbaar wel hé
 
Hebben jullie op dit moment nog een (familiale) band? Indien ja, is dat niet akward? Ik veronderstel dat de ouders dit nooit geweten hebben?

Nee, heb mijn vader de laatste keer gezien toen ik 17 jaar en 11 maanden was. Ben er vandaag 42.
De vrouw is ondertussen overleden, heel sporadisch chatten we wel nog eens via messenger, maar niet daarover.
 
De eerste keer was op mijn 14de, met de dochter (ook 14) van de nieuwe vrouw van mijn vader (mijn vader is NIET haar vader :p).
Ik ging elke 2 weken verplicht naar daar, dus elke 2 weken was het prijs... Vond het toen ineens plezanter :D. Wel blij dat daar geen kleine van gekomen is, want condooms gebruikten we niet.

Haha die van mijn verhaal met haar korset was ook de dochter van mijn moeder haar nieuwe vriendin.
Misschien ook wel deels de reden waarom er nooit iets gebeurd is: zij dacht dat onze moeders gewoon goeie vriendinnen waren plotsklaps, kwestie dat haar moeder nog getrouwd was met haar vader op diene moment.

Ik ken nog een koppel dat exact hetzelfde heeft en die nu gaan trouwen, zoon en dochter van een nieuw samengesteld gezin dat ook elkaar
gevonden hebben.
 
Terug
Bovenaan