Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk toch die Engelse gezangen.

Wij hebben om de twee weken 25.000man maar de beste sfeer was toch toen we +- voor 18.000man speelden. Eens we een nieuw stadion hebben zie ik de sfeer helemaal verdwijnen.Gisteren echt nog eens heel erg genoten van een match. Ja, het was nog altijd maar 2-2, maar dat is wel een ploeg uit de premier league die Europees heeft gehaald en nu opnieuw gedeeld derde staat.
Ik had mij een paar uur eerder vrij gepakt om de sfeer al eens te gaan opsnuiven in het centrum. Daar fijn al een leffe, grimbergen en halve liter gedronken tussen de West Ham-fans. Heerlijk toch die Engelse gezangen. Daarna te voet naar de frituur getrokken waar ik met mijn voetbalmakkers had afgesproken.
Op ons eigen forum hebben we een hele week de discussie gehad hoe het komt dat deze match niet uitverkocht geraakte. In het stadion was het op het begin jammer om die lege plekken te zien, maar vanaf het eerste fluitsignaal stond iedereen direct achter de ploeg. Liever 15.000 gemotiveerde fans dan 25.000 passieve supporters. Overal waar ik rond mij keek was er gezonde agressie. Dat vertaalde zich op het veld. Een heerlijke eerste helft. De tweede helft moeten knokken, maar die laatste goal was gewoon een orgasme.
Dit zijn de Europese avonden waar ge het voor doet.
Daar heb ik het toch niet over. Idioten hebt ge overal. Ik vind dat trouwens niet antisemitisch, eerder wansmakelijk.![]()
West Ham-fans gaan boekje te buiten met antisemitische gezangen op vliegtuig naar België, club reageert geschokt
Op sociale media is een video opgedoken waarop te zien is hoe fans van West Ham op een vliegtuig naar België een antisemitisch lied zingen terwijl een Joodse man door het gangpad naar zijn zitplaats loopt. De club reageert geschokt en dreigt met een clubverbod voor de betrokken fans.www.hln.be
![]()
Een sterk Genk gezien. Vooral Paintsil.Gisteren echt nog eens heel erg genoten van een match. Ja, het was nog altijd maar 2-2, maar dat is wel een ploeg uit de premier league die Europees heeft gehaald en nu opnieuw gedeeld derde staat.
Ik had mij een paar uur eerder vrij gepakt om de sfeer al eens te gaan opsnuiven in het centrum. Daar fijn al een leffe, grimbergen en halve liter gedronken tussen de West Ham-fans. Heerlijk toch die Engelse gezangen. Daarna te voet naar de frituur getrokken waar ik met mijn voetbalmakkers had afgesproken.
Op ons eigen forum hebben we een hele week de discussie gehad hoe het komt dat deze match niet uitverkocht geraakte. In het stadion was het op het begin jammer om die lege plekken te zien, maar vanaf het eerste fluitsignaal stond iedereen direct achter de ploeg. Liever 15.000 gemotiveerde fans dan 25.000 passieve supporters. Overal waar ik rond mij keek was er gezonde agressie. Dat vertaalde zich op het veld. Een heerlijke eerste helft. De tweede helft moeten knokken, maar die laatste goal was gewoon een orgasme.
Dit zijn de Europese avonden waar ge het voor doet.
Een sterk Genk gezien. Vooral Paintsil.
Jammer dat het uitvak daar zo'n plexiglas bokaal is hadden anders gerust meer tickets aan West Ham mogen geven.
En vriendelijke flikken daar (meestal zijn het mijn vrienden niet op voetbal), hebben ons vriendelijk meegenomen en in het uitvak gestopt.
Was ook verrast dat er zo weinig volk was.
We dachten al dat ze naar het uitvak waren gebracht.Die heeft mij gezien en staan roepen toen ik langs die kant passeerde. Maar eerlijk ik was al goed aangeschoten (van 8u30 's morgens in de pinten vliegen en in het stadion jagermeister drinken is geen strak plan) en hem nooit gehoord of gezien.Ah gij zat bij die groepWe dachten al dat ze naar het uitvak waren gebracht.
Uwe collega WHU supporter K.S stond schoon achter mij in het vak tegenover! Maar daar vertel ik u wsl niks nieuws mee.
Sinds wanneer is er jagermeister in het stadion?Die heeft mij gezien en staan roepen toen ik langs die kant passeerde. Maar eerlijk ik was al goed aangeschoten (van 8u30 's morgens in de pinten vliegen en in het stadion jagermeister drinken is geen strak plan) en hem nooit gehoord of gezien.
Uiteindelijk waren we met net geen 100 man die ze zo in het uitvak gestopt hebben. En dan zaten er nog overal Hammers rond.
Waren zelfs gasten van Malta afgekomen.
Nog 2-3 weken en dan richting Wenen. Wedstrijd daar is uitverkocht al "vrees"ik voor veel Engelsen zonder ticket.
Men is daar blijbkaar bezig met alle tickets die verwijzen naar een Engels adres te annuleren....
Meepakken wat we kunnen want zo'n tijden zijn geen gewoonte bij ons.
Geen idee, eerste keer dat ik daar kwam. Maar aan zo'n drankkot buiten hadden ze er alvast.Sinds wanneer is er jagermeister in het stadion?
Ah buiten. Daar is inderdaad sterke.Geen idee, eerste keer dat ik daar kwam. Maar aan zo'n drankkot buiten hadden ze er alvast.
Hadden dat beter niet gezien.
1-2!Ha ja, overduidelijk een halve milimeter buitenspel. Fuck off jong.

Zulke buitenspel fases halen echt de charme uit het voetbal, ok het zal misschien correct zijn maar dat heb je noch als aanvaller, noch verdediger nooit onder controle.Ha ja, overduidelijk een halve milimeter buitenspel. Fuck off jong.
Straks 5-0 forfait score ipv 1-2 winst. Met dank aan de supporters.Antwerp fans gooien pyro in het Frankfurt vak. 't zijn weer de knapste koppen uit Deurne die zijn afgezakt precies.
Er zijn al beter weken geweest. Het vat moest deze week leeg tot op de bodem.2 op 12, weer een geslaagde week voor ons coëfficiënt.
Wat wil je. Als de supporters nu eens gewoon achter hun ploeg gingen staan ipv vuurpijlen af te schieten.2-2 gelijk bedoelt ge![]()