Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch weer 3 goals waar Vandevoordt er echt niet goed uit ziet?

Ik let er nu speciaal op om te zien of ik crazy benOpnieuw een frustrerende avond. Opnieuw een Genk dat zeker niet slecht speelt en zelfs ZEER goede kansen forceert. Opnieuw een Genk dat zich laat pakken op stilstaande fases. Opnieuw een Genk dat daarna het kopje laat hangen en helemaal ten onder gaat. We hebben volgens mij nog geen één match gespeeld waarbij we weggespeeld werden tot we ons kopje laten hangen. En in die negatieve spiraal gaat dat kopje nu eenmaal vlugger en vlugger hangen. Mentaal zitten we in zak en as en ondanks dat we zo een goede kern hebben en gewoon Europees zouden moeten kunnen doorstoten en tot het einde moeten meedoen voor de titel ziet ge ons met al onze kwaliteiten achteruit glijden.
Die 2de en 3de kan hij geen zak aan doen en bij de 1ste is het een zware communicatiefout van niet enkel hemzelf maar een gevolg van hoe al onze stilstaande fases fout lopen . Of blijft hij op zijn lijn of staat Heynen daar ipv dat ze beiden verder staan en elkaar dus hinderen bij het teruglopen.
Aan VDV lag het gisteren echt niet. Maar ge zijt er ondertussen wel echt serieus op gefixeerd hè![]()
Die 2e kan ik begrijpen omdat het van dichtbij is maar die 3e vind ik toch zwak gedaan.Ik let er nu speciaal op om te zien of ik crazy benDie 2e kan ik begrijpen omdat het van dichtbij is maar die 3e vind ik toch zwak gedaan.
Die 1e moet hij altijd hebben maar hij staat te zwemmen.