UEFA Europe League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Opnieuw een frustrerende avond. Opnieuw een Genk dat zeker niet slecht speelt en zelfs ZEER goede kansen forceert. Opnieuw een Genk dat zich laat pakken op stilstaande fases. Opnieuw een Genk dat daarna het kopje laat hangen en helemaal ten onder gaat. We hebben volgens mij nog geen één match gespeeld waarbij we weggespeeld werden tot we ons kopje laten hangen. En in die negatieve spiraal gaat dat kopje nu eenmaal vlugger en vlugger hangen. Mentaal zitten we in zak en as en ondanks dat we zo een goede kern hebben en gewoon Europees zouden moeten kunnen doorstoten en tot het einde moeten meedoen voor de titel ziet ge ons met al onze kwaliteiten achteruit glijden.

Toch weer 3 goals waar Vandevoordt er echt niet goed uit ziet?

Die 2de en 3de kan hij geen zak aan doen en bij de 1ste is het een zware communicatiefout van niet enkel hemzelf maar een gevolg van hoe al onze stilstaande fases fout lopen . Of blijft hij op zijn lijn of staat Heynen daar ipv dat ze beiden verder staan en elkaar dus hinderen bij het teruglopen.
Aan VDV lag het gisteren echt niet. Maar ge zijt er ondertussen wel echt serieus op gefixeerd hè ;)

3e goal is zwak gekeeped imo.
Eerste goal, tja ... Een keeper die veel vertrouwen heeft (en krijgt) , trekt zijn muil open op zo'n bal en plukt die uit de lucht. De verdediger moet zorgen dat em maar uit de weg is.
Dus inderdaad communicatiefout, omdat VDV niet genoeg zelfvertrouwen heeft op dit moment.

Opnieuw een frustrerende avond. Opnieuw een Genk dat zeker niet slecht speelt en zelfs ZEER goede kansen forceert. Opnieuw een Genk dat zich laat pakken op stilstaande fases. Opnieuw een Genk dat daarna het kopje laat hangen en helemaal ten onder gaat. We hebben volgens mij nog geen één match gespeeld waarbij we weggespeeld werden tot we ons kopje laten hangen. En in die negatieve spiraal gaat dat kopje nu eenmaal vlugger en vlugger hangen. Mentaal zitten we in zak en as en ondanks dat we zo een goede kern hebben en gewoon Europees zouden moeten kunnen doorstoten en tot het einde moeten meedoen voor de titel ziet ge ons met al onze kwaliteiten achteruit glijden.

Die 2de en 3de kan hij geen zak aan doen en bij de 1ste is het een zware communicatiefout van niet enkel hemzelf maar een gevolg van hoe al onze stilstaande fases fout lopen . Of blijft hij op zijn lijn of staat Heynen daar ipv dat ze beiden verder staan en elkaar dus hinderen bij het teruglopen.
Aan VDV lag het gisteren echt niet. Maar ge zijt er ondertussen wel echt serieus op gefixeerd hè ;)
Ik let er nu speciaal op om te zien of ik crazy ben :unsure: Die 2e kan ik begrijpen omdat het van dichtbij is maar die 3e vind ik toch zwak gedaan.
Die 1e moet hij altijd hebben maar hij staat te zwemmen.

Ik let er nu speciaal op om te zien of ik crazy ben :unsure: Die 2e kan ik begrijpen omdat het van dichtbij is maar die 3e vind ik toch zwak gedaan.
Die 1e moet hij altijd hebben maar hij staat te zwemmen.

Wie stond toen niet te zwemmen? Gewoon pure afspraken... We zien dat al 12 keer misgaan dit seizoen ;)
Idem voor die 3de overigens. Heel uw middenveld en defensie laat zich rollen en bij zo een harde trap kan die bal idd op uw lichaam afwijken. Hij gaat nog goed plat, maar wordt daarvoor gewoon compleet in de steek gelaten.

VDV heeft vorig seizoen laten zien wat zijn kwaliteiten zijn en dat wordt naar Belgische normen zeker een topkeeper. Maar die is 19 en hoeveel keepers buiten Courtois stonden op die leeftijd al veel verder dan dit? En hoeveel keepers blijven top in een ploeg die mentaal ziek is? Maar ge zijt nu eenmaal het sluitstuk en krijgt dus veel shit over u heen waar vooral de rest van de ploeg verantwoordelijk voor is. Er zijn genoeg argumenten om te besluiten dat ge voor een 19-jarig manneke in een mentaal kapotte ploeg wat milder moet zijn, maar in de plaats ervan lijken velen net strenger. En dat is niet enkel hier, ook onder Genk supporters zelf. Nu komen er af met "Is die zoveel beter dan Jackers?" Dan bedoelen ze de Jackers die ze vijf jaar geleden uit de goal schreeuwden... En bij Coucke is hetzelfde gebeurd. Ik ben het niet eens met de keuze, maar als ge kiest om een jonge doelman te laten spelen, weet ge dat die gewoon nog afhankelijker is van de algemene vormpijl van uw ploeg dan een oudere keeper.

Genk - West Ham was echt een leuke wedstrijd met een sterk Genk, vooral de eerste helft. Nadien kwam toch klasse van een Premier League team bovendrijven, maar toch is het zeer zeker geen walkover geworden. Collectief sterk met een toch nog wel verdiend punt op t einde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan