UEFA Europe League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Genk moet echt een keeper kopen, sorry @starspike Vdv maakt toch echt teveel fouten in cruciale matchen? Als je ambitie hebt…

Ge hebt die keuze nu eenmaal gemaakt en daar moet ge nu eenmaal blijven staan. VDV heeft zijn talent al laten zien en als ge nu van die keuze afstapt kunt ge uw jeugdverhaal nog meer het raam uitgooien dan ge al doet. Die gaat ook gewoon mee ten onder met de groep die match na match de greep op verdedigen verliest. VDV komt er wel...

Begrijp me niet verkeerd: Die is momenteel absoluut niet goed bezig en ik had ook een andere keuze gemaakt als Genk zijnde qua ervaring (minstens) op de bank. Maar nu kunt ge niet anders als u erdoor slepen.

Laatst bewerkt:
Ge hebt die keuze nu eenmaal gemaakt en daar moet ge nu eenmaal blijven staan. VDV heeft zijn talent al laten zien en als ge nu van die keuze afstapt kunt ge uw jeugdverhaal nog meer het raam uitgooien dan ge al doet. Die gaat ook gewoon mee ten onder met de groep die match na match de greep op verdedigen verliest. VDV komt er wel...

Begrijp me niet verkeerd: Die is momenteel absoluut niet goed bezig en ik had ook een andere keuze gemaakt als Genk zijnde qua ervaring (minstens) op de bank. Maar nu kunt ge niet anders als u erdoor slepen.
Gewoon raar dat een ploeg met toch wel de grootste ervaring qua keepers (mogen we zeggen denk ik?), dan die fout maakt om Vukovic niet te vervangen door iemand met ervaring.

Vandevoordt heeft talent, gewoon laten staan en vertrouwen geven. De grootste blunder die Leko en Vercauteren vorig seizoen bij ons gemaakt hebben, is constant wisselen tussen Butez, Beiranvand en De Wolf. Dan krijg je drie onzekere doelmannen. De Butez van dit jaar krijgt vertrouwen en dat zie je eraan.

En terecht. UEFA lacht er niet mee itt hier in de pintjes league. Zoals ze in Standard bezig zijn, zouden ze eigenlijk de rest van de competitie zonder publiek mogen spelen.
Dat is altijd zo dubbel nu straf je 95% van de goede supporters en die van fenerbache ook.

Dat is altijd zo dubbel nu straf je 95% van de goede supporters en die van fenerbache ook.
Ik had het eerder over het feit dat het bij Standard niet lijkt te stoppen met voetzoekers, 'supporters' op het plein, ... .
Hun hooligan vriendjes zullen hun misschien ook minder een handje boven het hoofd houden als ze zo zwaar gestraft worden. Nu moet elk van die kerels waarschijnlijk eens trakteren op een vat in hun lokaal en is daarmee de kous af voor de rest.

Volgens de website van de Franse buitenlandse zaken (Butez is Fransman uiteindelijk) volstaat een ID-kaart om Turkije binnen te mogen voor een korte periode.

Al kan ik als Belg in het buitenland wel stellen dat je eigenlijk geen rekening meer houdt met je ID-kaart eenmaal je een paspoort hebt. Mijn ID-kaart is al 4 jaar geleden vervallen, ik gebruik gewoon overal mijn paspoort voor. Ik ga ervan uit dat dit bij Butez mogelijk ook het geval is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan