Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond Benson eigenlijk niet zo wauw. Voor zijn doen was hij goed he, en het oogt allemaal mooi, maar daar komt gewoon quasi nooit iets uit.Bal Marginal - in het bosuilstadion helaas weer van tel. Eerst even over het voetbal, ik heb een degelijke wedstrijd gezien. Samatta had er nooit afgemogen en Fisher had moeten vervangen worden want die bracht toch weer veel te weinig. Benson bij momenten outstanding en we zijn uiteindelijk genaaid door onze beste man op het veld. All or nothing en hebben nu voor de tweede keer verloren dan moeten de prio's anders liggen en terug naar de competitie gaan.
Diegene die dat vuurwerk gooit moeten ze daar bij de zwarte mannekes toch zelf eruit pikken? Als er door die ene randdebiel nu een match achter gesloten deuren komt verwacht ik toch echt wel dat ze die gaan aangeven niet? Want wees maar zeker dat iedereen die daar stond perfect weet wie dat gegooid heeft. Of ze het nog gaan herinneren na die gezamelijke kilo coke in hun neus is nog wel een andere vraag natuurlijk.Betreffende de gebeurtenissen naast het veld? Want nee dit ik keur ik niet goed en het gaat weer ten koste van de normale - jan modale supporters die binnenkort niet meer binnen mogen omdat er daar weer een paar nietsnutten het boeltje komen verzieken.
Maar sta me toe toch een paar vragen te stellen aan Voetbalcel & de politie
- Hoe komt dat men gemaskerd de tribune mag beklimmen?
- Het gaat over een kleine minderheid, pak die nu gewoon op identificeer en de doos in + levenslang stadion verbod
- die oelwapper met zijn vuurwerk hadden ze gewoon over de muur van T4 moeten smijten en een boetekleed moeten laten aandoen.
Diegene die dat vuurwerk gooit moeten ze daar bij de zwarte mannekes toch zelf eruit pikken? Als er door die ene randdebiel nu een match achter gesloten deuren komt verwacht ik toch echt wel dat ze die gaan aangeven niet? Want wees maar zeker dat iedereen die daar stond perfect weet wie dat gegooid heeft. Of ze het nog gaan herinneren na die gezamelijke kilo coke in hun neus is nog wel een andere vraag natuurlijk.
Er circuleren filmpjes van een bende van 10-20 Frankfurt supporters te midden van T1 die voor de penalty al jolijk staan te doen en als hij binnen gaat juichen waardoor het spel op de wagen zit. Ik vraag me vooral af hoe die daar geraken...
![]()
De schaamte voorbij: Praagse schoolkinderen jouwen donkere Glasgow-speler uit | sporza
Glen Kamara van het Schotse Rangers is donderdag in de Europa League uitgefloten door het publiek van tegenstander Sparta Praag. Dat publiek bestond nota bene uit schoolkinderen, na een eerder racistisch incident.sporza.be
Als je dacht dat het meest schaamtelijke te zien was in Antwerpen gisteren.
Gij onderschat Dinamo precies. We hadden wel moeten winnen, want de eerste helft was eigenlijk best goed. Alleen krijgen we bij de eerste tegenprik direct een goal tegen en vergeten we weer onze eigen kansen af te maken. Als ge dan net voor rust een ongelukkige, maar terechte penalty tegen krijgt is het over. En natuurlijk hadden we altijd een ervaren tweede keeper achter de hand moeten houden. Vandevoordt blijft een groot talent met veel potentieel, maar hij zit duidelijk in een mindere periode met fouten tot gevolg. Wat ik wel frustrerend vind is dat Hrosovsky zijn kans niet meer krijgt. Hij was de man die evenwicht bracht in de ploeg vorig jaar. Dat Van den Brom te koppig is of te blind is om hem in de basis te gooien kan ik moeilijk verkroppen.Hebt gij ook coke gesnoven ofzo? De harde kern die iemand van hun eigen groep gaat aangeven?
Als er een match achter gesloten deuren komt, gebruiken die dat enkel om nog meer op de flikken/bond/whatever te zeiken en dat iedereen tegen hun is.
Genk dat thuis 0-3 verliest van fucking Dinamo Zagreb is een grote schande. Zeer pijnlijk voor het Belgische voetbal.
Dat gaan die zwarte frakken natuurlijk nooit doen. Zij denken dat ze zich alles kunnen permitteren, al die boetes door bengaals vuurwerk, de rellen tegen AZ, die busaanval, komt allemaal door hen. En zorgen er natuurlijk ook voor dat andere relschoppers (vnl. hun Nederlandse vriendjes) aan tickets kunnen geraken ten koste van echte supporters. Als Frankfurt hooligans café Great Old afbreken dan zie je ze natuurlijk nergens, maar in het stadion wel doen alsof ze grote jan zijn.Diegene die dat vuurwerk gooit moeten ze daar bij de zwarte mannekes toch zelf eruit pikken? Als er door die ene randdebiel nu een match achter gesloten deuren komt verwacht ik toch echt wel dat ze die gaan aangeven niet? Want wees maar zeker dat iedereen die daar stond perfect weet wie dat gegooid heeft. Of ze het nog gaan herinneren na die gezamelijke kilo coke in hun neus is nog wel een andere vraag natuurlijk.
Voor mij geen enkel probleem dat er honderden fakkels binnen gesmokkeld worden, ik hou wel van een pyro voor de match, maar zoiets is gewoon oerdom en voor hetzelfde geld blaast die scheids af en heb je 0-5 aan u been.
Er circuleren filmpjes van een bende van 10-20 Frankfurt supporters te midden van T1 die voor de penalty al jolijk staan te doen en als hij binnen gaat juichen waardoor het spel op de wagen zit. Ik vraag me vooral af hoe die daar geraken...
Gij onderschat Dinamo precies. We hadden wel moeten winnen, want de eerste helft was eigenlijk best goed. Alleen krijgen we bij de eerste tegenprik direct een goal tegen en vergeten we weer onze eigen kansen af te maken. Als ge dan net voor rust een ongelukkige, maar terechte penalty tegen krijgt is het over. En natuurlijk hadden we altijd een ervaren tweede keeper achter de hand moeten houden. Vandevoordt blijft een groot talent met veel potentieel, maar hij zit duidelijk in een mindere periode met fouten tot gevolg. Wat ik wel frustrerend vind is dat Hrosovsky zijn kans niet meer krijgt. Hij was de man die evenwicht bracht in de ploeg vorig jaar. Dat Van den Brom te koppig is of te blind is om hem in de basis te gooien kan ik moeilijk verkroppen.
Misschien dat ik inderdaad nog iets te veel gezond verstand verwacht bij die gasten...Hebt gij ook coke gesnoven ofzo? De harde kern die iemand van hun eigen groep gaat aangeven?
Als er een match achter gesloten deuren komt, gebruiken die dat enkel om nog meer op de flikken/bond/whatever te zeiken en dat iedereen tegen hun is.
Denk dat ge overschat bedoeltNeen, niet echt. Ik heb Dinamo Zagreb bezig gezien tegen Legia Warszawa en tegen Sheriff Tiraspol. Dat is echt geen sterke ploeg.
Then again, Sheriff Tiraspol wist WEL te winnen van Shakhtar Donetsk. Misschien onderschat ik Genk gewoon.

Denk dat ge overschat bedoelt![]()