Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jongen is half mislukt in de Pl, die gast wil gewoon zoveel mogelijk scoren die weet wellicht ook volgend jaar ben ik hier toch weg . Ik wil daar niet mee zeggen dat hij zijn best niet doet natuurlijkDit hé, als je ziet hoe bv Jutglà en Sowah elkaar zoeken en combineren en zo een verdediging uit verband spelen. Ik zie dan Silva vnl steeds denken, wanneer hij de bal krijgt: "hoe geraak ik hier zsm naar de goal om te scoren". En pas op, dat is natuurlijk een goede mentaliteit als spits, maar niet als je die weg naar doel telkens alleen probeert te forceren en daar dan niet in slaagt.
Olivier Deschacht ( als hij zijn diploma haalt ofzo)Welke trainer gaat zich ook nog willen verbranden aan dit Anderlecht...
Dat was de vraag nietOp basis van wat zou Anderlecht die ooit kiezen?![]()

Silva staat op een eiland. Geen aansluiting, geen steun. Naar waar moet hij passen of voor wie moet hij de bal bijhouden. Tactisch klopt het gewoon voor geen meter bij AnderlechtDit hé, als je ziet hoe bv Jutglà en Sowah elkaar zoeken en combineren en zo een verdediging uit verband spelen. Ik zie dan Silva vnl steeds denken, wanneer hij de bal krijgt: "hoe geraak ik hier zsm naar de goal om te scoren". En pas op, dat is natuurlijk een goede mentaliteit als spits, maar niet als je die weg naar doel telkens alleen probeert te forceren en daar dan niet in slaagt.
Losada ?Welke trainer gaat zich ook nog willen verbranden aan dit Anderlecht...
Die jongen is 20 jaar om dan nu al te spreken van half mislukt is wel heel vroeg. Zet die gast in ploeg waar hij steun en aansluiting krijgt, zou die al veel beter renderen.Die
Jongen is half mislukt in de Pl, die gast wil gewoon zoveel mogelijk scoren die weet wellicht ook volgend jaar ben ik hier toch weg . Ik wil daar niet mee zeggen dat hij zijn best niet doet natuurlijk
We vergeten soms collectief hoe kostbaar zo een ondergrens kan zijn.Ja Vercauteren heeft wel een bepaalde ondergrens qua resultaten, da’s waar. En kan wat beter tegen de stress dan vele anderen.
Maar die gaat gelukkig nooit meer terugkeren na zijn 2de ontslag bij ons.

Op basis van twee jaar alle ballen op Tom De Sutter met deftige prestaties als gevolg.Op basis van wat zou Anderlecht die ooit kiezen?![]()
Uiteindelijk klinkt die laatste zin zwaar maar in Radio Radzinski van deze week zegt Jan Mulder ook redelijk stellig dat bestuursleden invloed uitoefenen op welk soort verhalen er in de media komt. “You scratch my back and I do yours.”Als het bestuur je verzekert dat je positie veilig is, dan weet je dat je bijna buitenlgt.
En onderschat idd de macht/connecties van Wouter VDH niet, das echt degoutant jammer genoeg
heeft De Bilde in het recente verleden nog met een anderlecht-fan gesproken?“Bestuur verzekert mij dat positie Mazzu niet in gedrang komt”: Gilles De Bilde duidt protestacties Anderlecht-fans, die vooral gericht zijn tegen spelers
klopt idd helemaal. Omgekeerd geldt dat ook voor de kleine clubs. Als je niet nu en dan iets extra's doet voor bepaalde journalisten, komen ze af met non-artikels die de club in een slecht daglicht plaatsen. Al meermaals gehoord van mensen bij verschillende kleinere clubsUiteindelijk klinkt die laatste zin zwaar maar in Radio Radzinski van deze week zegt Jan Mulder ook redelijk stellig dat bestuursleden invloed uitoefenen op welk soort verhalen er in de media komt. “You scratch my back and I do yours.”
In ruil krijg je dan wel eens nieuwtjes te horen als journalist.
Dus op de duur zijn dit soort stukken en stellingen door analisten of journalisten niet veel meer waard.
Bij Kompany is er een groot verschil tussen hoe hij naar buiten toe communiceerde - hij wierp zichzelf op als een muur - en hoe hij intern naar de spelers toe was. De kritiek die hij kreeg was dat hij intern net heel hard was, dat kon je hier en daar in Mauve ook wel zien. Zogezegd afstandelijk, te veeleisend voor zijn spelers. Waar Mazzu dan een warme mens is zogezegd en een hecht team ging vormen en de spelers wel eens door het vuur ging kunnen doen gaan. Ik zie nu het omgekeerde hoor.
Dat kan je dan van elke spits zeggen die van een grotere compitite komt maar kom , sommige gaan altijd wel is kort door den bocht .Die
Jongen is half mislukt in de Pl, die gast wil gewoon zoveel mogelijk scoren die weet wellicht ook volgend jaar ben ik hier toch weg . Ik wil daar niet mee zeggen dat hij zijn best niet doet natuurlijk
Vandenhaute is al aan het polsen 't schijntToch knap wat Karel Geraerts doet![]()