UEFA Conference League 2022-2023

Die
Dit hé, als je ziet hoe bv Jutglà en Sowah elkaar zoeken en combineren en zo een verdediging uit verband spelen. Ik zie dan Silva vnl steeds denken, wanneer hij de bal krijgt: "hoe geraak ik hier zsm naar de goal om te scoren". En pas op, dat is natuurlijk een goede mentaliteit als spits, maar niet als je die weg naar doel telkens alleen probeert te forceren en daar dan niet in slaagt.
Jongen is half mislukt in de Pl, die gast wil gewoon zoveel mogelijk scoren die weet wellicht ook volgend jaar ben ik hier toch weg . Ik wil daar niet mee zeggen dat hij zijn best niet doet natuurlijk

Dit hé, als je ziet hoe bv Jutglà en Sowah elkaar zoeken en combineren en zo een verdediging uit verband spelen. Ik zie dan Silva vnl steeds denken, wanneer hij de bal krijgt: "hoe geraak ik hier zsm naar de goal om te scoren". En pas op, dat is natuurlijk een goede mentaliteit als spits, maar niet als je die weg naar doel telkens alleen probeert te forceren en daar dan niet in slaagt.
Silva staat op een eiland. Geen aansluiting, geen steun. Naar waar moet hij passen of voor wie moet hij de bal bijhouden. Tactisch klopt het gewoon voor geen meter bij Anderlecht

Die

Jongen is half mislukt in de Pl, die gast wil gewoon zoveel mogelijk scoren die weet wellicht ook volgend jaar ben ik hier toch weg . Ik wil daar niet mee zeggen dat hij zijn best niet doet natuurlijk
Die jongen is 20 jaar om dan nu al te spreken van half mislukt is wel heel vroeg. Zet die gast in ploeg waar hij steun en aansluiting krijgt, zou die al veel beter renderen.

Ja Vercauteren heeft wel een bepaalde ondergrens qua resultaten, da’s waar. En kan wat beter tegen de stress dan vele anderen.
Maar die gaat gelukkig nooit meer terugkeren na zijn 2de ontslag bij ons.
We vergeten soms collectief hoe kostbaar zo een ondergrens kan zijn. :unsure:

Als het bestuur je verzekert dat je positie veilig is, dan weet je dat je bijna buitenlgt (y).

En onderschat idd de macht/connecties van Wouter VDH niet, das echt degoutant jammer genoeg

Als het bestuur je verzekert dat je positie veilig is, dan weet je dat je bijna buitenlgt (y).

En onderschat idd de macht/connecties van Wouter VDH niet, das echt degoutant jammer genoeg
Uiteindelijk klinkt die laatste zin zwaar maar in Radio Radzinski van deze week zegt Jan Mulder ook redelijk stellig dat bestuursleden invloed uitoefenen op welk soort verhalen er in de media komt. “You scratch my back and I do yours.”
In ruil krijg je dan wel eens nieuwtjes te horen als journalist.

Dus op de duur zijn dit soort stukken en stellingen door analisten of journalisten niet veel meer waard.

Uiteindelijk klinkt die laatste zin zwaar maar in Radio Radzinski van deze week zegt Jan Mulder ook redelijk stellig dat bestuursleden invloed uitoefenen op welk soort verhalen er in de media komt. “You scratch my back and I do yours.”
In ruil krijg je dan wel eens nieuwtjes te horen als journalist.

Dus op de duur zijn dit soort stukken en stellingen door analisten of journalisten niet veel meer waard.
klopt idd helemaal. Omgekeerd geldt dat ook voor de kleine clubs. Als je niet nu en dan iets extra's doet voor bepaalde journalisten, komen ze af met non-artikels die de club in een slecht daglicht plaatsen. Al meermaals gehoord van mensen bij verschillende kleinere clubs

Bij Kompany is er een groot verschil tussen hoe hij naar buiten toe communiceerde - hij wierp zichzelf op als een muur - en hoe hij intern naar de spelers toe was. De kritiek die hij kreeg was dat hij intern net heel hard was, dat kon je hier en daar in Mauve ook wel zien. Zogezegd afstandelijk, te veeleisend voor zijn spelers. Waar Mazzu dan een warme mens is zogezegd en een hecht team ging vormen en de spelers wel eens door het vuur ging kunnen doen gaan. Ik zie nu het omgekeerde hoor.

Was natuurlijk 1 van de drogredenen om zo snel mogelijk van Kompany af te kunnen raken en er een wat gewilligere trainer te kunnen posteren. Werden zelfs onderzoeken gedaan daarnaar. Toen de resultaten niet waren wat ze wouden, werd daar uiteindelijk niets mee gedaan.

Ook opmerkelijk dat de beperkte kern vorig seizoen geen argument was voor velen voor de soms mindere prestaties. Maar nu opeens de trainer wel slechts bijzaak zou zijn voor mindere prestaties.
Al speelt daar het subtiel bespelen van de pers uiteraard een grote rol.

Laatst bewerkt:
Die

Dat kan je dan van elke spits zeggen die van een grotere compitite komt maar kom , sommige gaan altijd wel is kort door den bocht .
Wolves gaan geen 40 kleppers dokken als ze er niks in zien he , en hij is nog maar 20j.
Nmecha bij de jeugd in Man City , 2 appearances bij het eerste team dan elke keer uitgeleend en na ANderlecht elke keer in de basis bij Wolsburg , we doen toch iets goed lol
Silva word nen topper ze maar kan het niet alleen omdat ons systeem ZUIGT en ge zet als 2de spits , en ik herhaal het nog is , ne Yari of ne 37 Isrealier ...
Mazzu zet zijn pionnen gewoon verkeerd en blijft zen Unionsysteemke spelen waarvoor we de spelers NIET hebben .
En dan heb je nog Hoedt , ik kan dien omhooggevallen Hollander nimeer zien , opzouten met die loser .
AMuzu , waarom ge dien ni voor 10 milj verkoopt spreekt toch boekdelen dat het Bestuur gene zak ervan kan .
Het is al zover gekomen dat ik het al nimeer erg vind da we op ons doos krijgen tot die grijze dansduif weg is .

Terug
Bovenaan