Zou beter Esposito eens vol zijn kans geven ipv telkens een kwartiertje of minder. Silva zuigt toch elke keer de stenen uit de grond en maakt ook geen goals dus erger kan het al niet.
Of ze eens samen laten starten
Silva wint wel wat kopduels, maar dan stopt het hé
Die kan niet en kopduels aangaan, en de bal bijhouden, 7 man dribbelen, de hoeken induiken EN dan nog op tijd voor de goal zijn
Voor verdedigers is het ook gewoon simpel hé, enkel Silva in het oog houden. 1 duel aangaan en 1 rugdekking geven, er staan toch geen andere RSCA spelers rond.
Het systeem Mazzu past gewoon niet bij de spelers die er zijn
Ik wou net typen dat mij Hoedt wat de rotte appel in de mand lijkt. Al bij de assist aan Scamacca maakt hij al misbaar terwijl de actie nog bezig is, terwijl hij Scamacca wel laat lopen (als verdediger weet je toch als je uitstapt dat dan de spits in je rug duikt?)
Hoedt heeft 3x een interceptie gemist. Telkens vliegt hij als een dolle hond erop en met 1 tik sturen ze hem de bos in
Die tackle waar hij 7 seconden te laat komt is nog het ergste qua missers
Dan gaat hij wat fars en arrogant doen, zich "laten voelen" om te compenseren
Je mag die goal nog eens bekijken trouwens "ik stap uit omdat er centraal niemand is en die man kan trappen"
Kijk eens op welke hoogte die speler die bal raakt, dat is een vallende bal op heuphoogte, die trap nooit richting doel daar (Enkel Zlatan zou dat nog kunnen)
En ge moogt die schuivende beweging maken en een klein beetje druk zetten, maar niet als een stormram erop af vliegen