UEFA Conference League 2022-2023

Ik zal dan de uitzondering zijn 🤔
Oordelen zonder er iets van gezien hebben is een beetje speciaal imo. Als je ziet hoe Feyenoord vorig jaar tegen deze ploeg heeft moeten wroeten (0-0 en 3-2 in de 90e minuut) dan zullen ze toch iets kunnen waardoor ze ploegen die normaal veel beter zijn het moeilijk kunnen maken.
Beetje terzijde maar ik lach niet met andere Belgische ploegen in Europa als ze het niet zo goed doen, ik moedig ze aan want dat is goed voor het coëfficiënt. Dat vind ik persoonlijk een beetje jammer aan dit forum.

Aanmoedigen gebeurt voor en tijdens de match, uitlachen gebeurt na de match.
De twee acties hoeven elkaar niet uit te sluiten.
 
De match niet gezien, maar volgens sporza toch een drie dubbele muur al zou je toch net iets meer verwachten met de spelers die ze nu hebben.
 
Die marktwaardes :laugh:

Die Kosovaren gaan toch es een goal moeten maken om door te gaan lijkt me, dus Antwerp zal dat wel halen zeker?
 
Die marktwaardes :laugh:

Die Kosovaren gaan toch es een goal moeten maken om door te gaan lijkt me, dus Antwerp zal dat wel halen zeker?
Ja als er ene per ongeluk een goal maakt koopt Gent die sowieso weg! :unsure:
 
Goed zo, die ‘gemakkelijke’ potten zijn toch ook goed om achter de kiezen te hebben. Eerste broodnodige stap om onze coëfficiënt terug te herstellen.
 
Als we de groepsfase willen halen, zal het wel wat beter moeten. Lillestrom is ook geen walk-over, staan 2de in een competitie die ook al enkele maanden aan de gang is.

En we zijn geen reekshoofd in de laatste ronde.
 
Als we de groepsfase willen halen, zal het wel wat beter moeten. Lillestrom is ook geen walk-over, staan 2de in een competitie die ook al enkele maanden aan de gang is.

En we zijn geen reekshoofd in de laatste ronde.
Geen reekshoofd inderdaad, Anderlecht ook niet. Als we pech hebben loten we beide Bazel of Villareal en houdt het op
 
Geen reekshoofd inderdaad, Anderlecht ook niet. Als we pech hebben loten we beide Bazel of Villareal en houdt het op
1. Villarreal 78,000
2. FC Basel 1893 (Sui) 55,000
3. SK Slavia Praha (Cze) 52,000
4. BSC Young Boys (Sui) 37,000
5. AZ Alkmaar (Ned) 28,500
6. Ä°stanbul BaÅŸakÅŸehir (Tur) 25,000
7. Maccabi Tel-Aviv FC (Isr) 24,500
8. West Ham United FC (Eng) 21,000
9. Partizan (Ser) / AEK Larnaca (Cyp) 20.000
10. Molde FK (Nor) 19,000
11. FC Zorya Luhansk (Ukr) 18,000
12. APOEL FC (Cyp) 18,000
13. FCSB (Rou) 17,500
14. SK Rapid Wien (Aut) 16,000
15. ACF Fiorentina (Ita) 15,380
16. 1. FC Köln (Ger) 15,042
17. Fenerbahce (Turk) / Slovacko (Cze) 14,500
18. R. Antwerp FC (Bel) 14,500

De beste 17 teams zijn reekshoofd, wij zijn nummer 18 :frown:
 
Basically dus hopen dat er 1 van die 17 sneuvelt in de volgende ronde? Of zijn die allemaal al zeker van de laatste ronde?
 
Terug
Bovenaan