UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje jammer dat het ook nog eens 0-4 is en niet 0-3. Nu heeft Porto aan een punt genoeg tegen Atlético indien wij verliezen op Leverkusen...

Graag nog 1-4 dus.

Poets wederom poets vandaag. Jammer, eerste helft ging gelijk op en met die penalty's twee keer kans gehad om de match te kantelen. Laksheid van in de competitie zette zich vandaag ook door Europees precies.

Zonde, al is het zeker nog niet verloren.
Atletico gaat absoluut spelen om te winnen op Porto want die willen zelf doorgaan. En het is niet dat wij kansloos zijn op Leverkusen he...

Zonde, al is het zeker nog niet verloren.
Atletico gaat absoluut spelen om te winnen op Porto want die willen zelf doorgaan. En het is niet dat wij kansloos zijn op Leverkusen he...
Als Madrid wint van Leverkusen én van Porto, en Brugge verliest van Leverkusen. Wie wordt dan eerste in de groep?
Want dan hebben ze beiden 10 punten ..

Brugge denk ik? Want het onderlinge resultaat telt?

Geven te makkelijk goals weg? Ja.

Nemen niet onze eigen momenten? Ja.

Offday vandaag. Dat zeker. Iets te vaak de laatste tijd. Het killer Club mag weer eens opstaan. Is al zeer lang geleden dat Club eens een lange periode zeer goed was. Volgend mij van januari 2021 tot net voor de corona-uitbraak tegen Kiev. Ja, zo lang is het geleden dat Club met gemak tegenstanders over de knie legde. Op consistente basis. Vreemd toch met zo een weelde aan spelerspotentieel…

Een kwalificatie voor de volgende ronde maakt veel goed, maar we hebben dit seizoen toch al veel zwakke momenten of 'off days' gehad.

Eerste match die ik mis in de CL, maar dit stond toch in de sterren geschreven?

Na een paar heel goede matchen met geweldige intensiteit én de kwalificatie, is dit echt geen abnormale uitslag eerlijk gezegd. Ok, 0-4 is zwaar, maar een drama is het toch ook niet.

Als je na de voorbije succesjaren, na deze CL campagne, als Club supporter nog zo een zure reacties als @Rub1nho geeft, dan ga je imo nooit tevreden zijn.

Als Madrid wint van Leverkusen én van Porto, en Brugge verliest van Leverkusen. Wie wordt dan eerste in de groep?
Want dan hebben ze beiden 10 punten ..

Brugge denk ik? Want het onderlinge resultaat telt?

Ja, daarom dat Brugge ook reeds geplaatst was voor men aan deze match begon. Club eindigt altijd voor Atletico. Alleen Porto kan nog voor Club eindigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan