Babaluna
Well-known member
Als u nieuw hier bent , kan ik , als ik tijd heb , wat posts zoeken op dit forum dat het ook de andere kant opgaat hoor ....Leedvermaak.
Gewoon doorslikken zou ik zeggen .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als u nieuw hier bent , kan ik , als ik tijd heb , wat posts zoeken op dit forum dat het ook de andere kant opgaat hoor ....Leedvermaak.
1-4 Op penalty, dan hebben we ook een kleine revanche in de match…Beetje jammer dat het ook nog eens 0-4 is en niet 0-3. Nu heeft Porto aan een punt genoeg tegen Atlético indien wij verliezen op Leverkusen...
Graag nog 1-4 dus.

Eerste helft ging gelijk op?Poets wederom poets vandaag. Jammer, eerste helft ging gelijk op en met die penalty's twee keer kans gehad om de match te kantelen. Laksheid van in de competitie zette zich vandaag ook door Europees precies.

Zonde, al is het zeker nog niet verloren.
Atletico gaat absoluut spelen om te winnen op Porto want die willen zelf doorgaan. En het is niet dat wij kansloos zijn op Leverkusen he...
Als Madrid wint van Leverkusen én van Porto, en Brugge verliest van Leverkusen. Wie wordt dan eerste in de groep?Zonde, al is het zeker nog niet verloren.
Atletico gaat absoluut spelen om te winnen op Porto want die willen zelf doorgaan. En het is niet dat wij kansloos zijn op Leverkusen he...
Lukaku![]()
Lukaku in zijn eerste 4 minuten in 2 maanden al meteen gescoord, mooi.
Als Madrid wint van Leverkusen én van Porto, en Brugge verliest van Leverkusen. Wie wordt dan eerste in de groep?
Want dan hebben ze beiden 10 punten ..
Brugge denk ik? Want het onderlinge resultaat telt?
Degryse en Mulder zouden Mechele meenemen naar WK: “Als Martínez geen rekening houdt met hem, is dat heel raar”