UEFA Champions League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
PSG moet toch opletten, ze laten MC nu iets te veel in het spel komen. Momenteel maar halve kansjes maar als de bal 1x goed valt is het 1-1 en dan heeft MC een goeie uitgangspositie.

Et voila! Net als ik bovenstaande wil posten scoort Kevin lol .. :tongue:

Kan me niet voorstellen dat KDB het fijner vindt om met een echte spits te spelen.
Zelf scoren zegt ie dan. Hij zat niet echt héél goed in de match, maar het blijft toch een klassespeler. Eén grote kans en het is goal.

Toch plots wat paniek in de PSG rangen ..

KDB met dé perfecte voorzet eigenlijk. In het kader, dus Navas moet wel afwachten als die bal nog afwijken. Maar vind wel dat hij in de fout gaat door zich helemaal niet voor te bereiden op zijn verste hoek.

Die muur bij PSG was ook maar flauw

Zeker geen juiste weergave in de score.
PSG laat ook wel wat te weinig tonen maar City vind ik ook niet overtuigend, ze hebben alle geluk aan hun kant.
Maar PSG moet maar zelf wat meer voetballen ook.

PSG is er precies ook fysiek doorgezakt.
Dit probleem heeft PSG toch al jaren? Ze beginnen vaak sterk en zo, maar naarmate de wedstrijd vordert dan dooft hun kaars altijd langzaamaan uit. Vorige wedstrijd thuis tegen Bayern was het ook al consolideren en hopen dat die 0-1 bleef staan. CL finale vorig jaar na de 0-1 ook nooit aanspraak kunnen maken op de gelijkmaker.

Tegen Real in 2018 waren ze ook de grote favoriet volgens velen, maar uiteindelijk hebben ze toen eigenlijk twee maal simpel verloren omdat ze gewoon te kort kwamen.

Ik heb PSG 2x gewaarschuwd in deze thread, dat ze toch moesten opletten, ze hebben duidelijk niet goed geluisterd.
Ook fysiek gewoon als een kaartenhuisje in elkaar gestort, wat toch niet mag gebeuren op dit niveau, dat wordt door MC keihard afgestraft.
(met wat geluk ok, maar toch ..)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan