UEFA Champions League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteraard, mag zeker maar niet te veel ;).
Waarom niet? Zolang die goede matchen brengen is er toch niets aan de hand? We hebben nu met Bayern en PSG en het geluk gehad 2 keer topmatchen te zien. Maar hoe vaak zijn er tussen 2 topclubs al niet enorm gesloten matchen geweest waar alles beslist wordt door 1 flits of een late goal en je voor de rest net zo goed Moeskroen - Cercle had kunnen kijken?

Ze gaan toch iets moeten doen... op dat niveau kan het toch niet zijn dat je geen deftige backup centrumspits hebt? Als er geen jong talent is, investeer dan in een ervaren profiel genre Dzeko of Zlatan (slechts voorbeeldnamen, niet te letterlijk pakken)
choupo moting is niveau jupkesleague... kan je evengoed Bas Dost of Nmecha daar zetten
Bij PSG stond dan ook ene die uit de jupkes league komt

Ik kan ni wachten om onze jupkes arbitrage in 8k te zien falen!

op mijn 1080p low bitrate Eleven sports stream :unsure:

Waarom niet? Zolang die goede matchen brengen is er toch niets aan de hand? We hebben nu met Bayern en PSG en het geluk gehad 2 keer topmatchen te zien. Maar hoe vaak zijn er tussen 2 topclubs al niet enorm gesloten matchen geweest waar alles beslist wordt door 1 flits of een late goal en je voor de rest net zo goed Moeskroen - Cercle had kunnen kijken?

Je gaat nooit of zelden zo'n hoogstanden krijgen zoals Di Maria en co hebben laten tonen. Daarom.

Je gaat nooit of zelden zo'n hoogstanden krijgen zoals Di Maria en co hebben laten tonen. Daarom.
Ik heb Di Maria en co nochtans al genoeg de stenen uit de grond zien zuigen ook. Vooral Di Maria zelfs...

Topmatchen, met dus spanning, veel kansen, goals, liefst ook nog eens gelijk opgaand tussen beide ploegen, kan je perfect zien tussen 2 ploegen die onder dat niveau zitten. En absolute zeikmatchen met 0,0 druk, steriel middenveldspel en dan 1 flits die de match beslist kan je perfect zien tussen 2 "topploegen".
Ik heb zelfs PSG al veel meer van die rukmatchen weten spelen dan topmatchen.

City moet eerst nog voorbij Dortmund.
En ieder team dat in de halve finale zit weet dat ze een kans maken, in voetbal kan alles.

PSG wel favoriet gevolgd door City als ze zich plaatsen, dan Real en dan als laatste Chelsea maar wie weet kan Chelsea verrassen. En in een finale kan alles, een rode kaart of weet ik veel wat , alles kan dan

Cl voetbal is toch echt zalig en dan zie ik net mensen op facebook nog afgeven op PSG , ze vergeten wel dat PSG het had moeten af maken en dat PSG mooi voetbal heeft gebracht. Ik heb zo hard genoten van dat technisch vernuft.
Grapje hoop ik?

No way dat PSG meer kans heeft dan City indien ze zich plaatsen. Ze gaan met de hakken over de sloot door tegen een Bayern zonder Lewandowski, Goretzka en Gnarby, anders lagen ze er gewoon uit. Die zijn echt geen favoriet tegen City op volle oorlogssterkte, wat op dit moment gewoon de beste ploeg ter wereld is. Zelfs tegen Real zijn ze in mijn ogen geen duidelijk favoriet (50/50), al ben ik daar misschien wat subjectief in. Dat elftal is veelste afhankelijk van Neymar en Mbappe.

Ze staan zelfs op dit moment tweede in hun eigen competitie, dat is gewoon schandalig eigenlijk. En dat zou de topfavoriet voor de CL moeten zijn?

Edit: Natuurlijk moet City zich eerst plaatsen, want die kunnen natuurlijk een potje choken in de CL.

Ik hoop dat ik hem deze avond kan taggen op Twitter.

Het is inderdaad pompen of verzuipen door Dortmund momenteel, maar zolang City niet kan scoren is Dortmund nog steeds geplaatst voor de HF.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan