Stekelbaars
Active member
Af en toe een underdog vind ik toch ook tof. Goed recent voorbeeld is Ajax.
Uiteraard, mag zeker maar niet te veel
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Af en toe een underdog vind ik toch ook tof. Goed recent voorbeeld is Ajax.
.Waarom niet? Zolang die goede matchen brengen is er toch niets aan de hand? We hebben nu met Bayern en PSG en het geluk gehad 2 keer topmatchen te zien. Maar hoe vaak zijn er tussen 2 topclubs al niet enorm gesloten matchen geweest waar alles beslist wordt door 1 flits of een late goal en je voor de rest net zo goed Moeskroen - Cercle had kunnen kijken?Uiteraard, mag zeker maar niet te veel.
Bij PSG stond dan ook ene die uit de jupkes league komtZe gaan toch iets moeten doen... op dat niveau kan het toch niet zijn dat je geen deftige backup centrumspits hebt? Als er geen jong talent is, investeer dan in een ervaren profiel genre Dzeko of Zlatan (slechts voorbeeldnamen, niet te letterlijk pakken)
choupo moting is niveau jupkesleague... kan je evengoed Bas Dost of Nmecha daar zetten

Ik vind het wel cool, heeft iets weg van een videogame op die manier.Bijna anderhalf jaar geleden voor het eerst gebruikt in de NFL. En aangezien voetbal de hele ervaring van die sport wil kopiëren, nemen ze dat ook maar over.
Moesten de details u interesseren: https://www.engadget.com/fox-sports...-with-sony-mirrorless-cameras-200048816.html?
8K he vriend. 8K!'t is tegenwoordig mode in de CL om van die gefocuste close-ups met blurred achtergrond te streamen zeker?
Waarom niet? Zolang die goede matchen brengen is er toch niets aan de hand? We hebben nu met Bayern en PSG en het geluk gehad 2 keer topmatchen te zien. Maar hoe vaak zijn er tussen 2 topclubs al niet enorm gesloten matchen geweest waar alles beslist wordt door 1 flits of een late goal en je voor de rest net zo goed Moeskroen - Cercle had kunnen kijken?
Ik heb Di Maria en co nochtans al genoeg de stenen uit de grond zien zuigen ook. Vooral Di Maria zelfs...Je gaat nooit of zelden zo'n hoogstanden krijgen zoals Di Maria en co hebben laten tonen. Daarom.
Grapje hoop ik?City moet eerst nog voorbij Dortmund.
En ieder team dat in de halve finale zit weet dat ze een kans maken, in voetbal kan alles.
PSG wel favoriet gevolgd door City als ze zich plaatsen, dan Real en dan als laatste Chelsea maar wie weet kan Chelsea verrassen. En in een finale kan alles, een rode kaart of weet ik veel wat , alles kan dan
Cl voetbal is toch echt zalig en dan zie ik net mensen op facebook nog afgeven op PSG , ze vergeten wel dat PSG het had moeten af maken en dat PSG mooi voetbal heeft gebracht. Ik heb zo hard genoten van dat technisch vernuft.