UEFA Champions League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat niet kunnen. Getuigt van weinig professionalisme. En al zeker na zo'n blamage van een prestatie.
Hij doet dat blijkbaar al jaren op alle grote matchen waar hij naartoe gestuurd wordt. Niet enkel handtekeningen maar ook shirts. Niet voor zichzelf, dat wordt allemaal geveild ten voordele van een instelling die kinderen met autisme ondersteunt in zijn thuisland, Roemenië.

Dat verandert wel heel de zaak natuurlijk maar doe dat niet in de spelerstunnel waar allerlei camera's hangen. Dan heb je al die commotie niet.

Toch wel een wereld van verschil qua efficiëntie voor goal tussen PSG en Bayern.
Zet Mbappé gisteren bij Bayern vooraan en de terugmatch moet niet meer gespeeld worden.
Allez, of gewoon al een fitte Lewandowski.

Quote me gerust indien het hen toch lukt maar dit PSG pakt ook dit jaar geen CL.
Vooral het middenveld is toch echt niet van het niveau van de absolute top. Ook achteraan werden ze gisteren erg vaak in 2 passen uit verband gespeeld. De enige reden dat ze met deze uitgangspositie naar de terugmatch gaan is omdat het vooraan bij Bayern voor geen meter liep.
En uiteraard door die voorlijn van een half miljard.

Zet Mbappé gisteren bij Bayern vooraan en de terugmatch moet niet meer gespeeld worden.

Quote me gerust indien het hen toch lukt maar dit PSG pakt ook dit jaar geen CL.
Vooral het middenveld is toch echt niet van het niveau van de absolute top. Ook achteraan werden ze gisteren erg vaak in 2 passen uit verband gespeeld. De enige reden dat ze met deze uitgangspositie naar de terugmatch gaan is omdat het vooraan bij Bayern voor geen meter liep.

Kan aan mij liggen maar Mbappé is toch ook niet de zuivere afwerker om die uitspraak te maken. Die eerste goal is bijvoorbeeld toch heel matig geschoten.

Als ik geld zou moeten inzetten denk ik toch dat Bayern gewoon gaat winnen in Parijs en doorgaat.

Misten wel 2 sterkhouders met Paredes en Verratti, normaal is dat middenveld een pak sterker. Als ze zelfs zonder hen tegen Bayern kunnen winnen is dat toch geen slecht teken.

Misten wel 2 sterkhouders met Paredes en Verratti, normaal is dat middenveld een pak sterker. Als ze zelfs zonder hen tegen Bayern kunnen winnen is dat toch geen slecht teken.
Mja als Bayern deftig afwerkt staat het gewoon makkelijk 6-3 hoor.

Kan aan mij liggen maar Mbappé is toch ook niet de zuivere afwerker om die uitspraak te maken. Die eerste goal is bijvoorbeeld toch heel matig geschoten.

Als ik geld zou moeten inzetten denk ik toch dat Bayern gewoon gaat winnen in Parijs en doorgaat.
Goh, staat toch vaak op de juiste plaats (in tegenstelling tot Choupo-Moting bv gisteren)
In elk geval, met Lewandowski die er niet jonger op wordt en zijn vervangers zo ongelukkig zie ik Bayern wel vol voor Haaland gaan.

Ik zie Bayern trouwens ook nog doorgaan hoor. Als die 0-1 snel valt gaan ze bibberen in Parijs en kan het snel gebeurt zijn.

Als Psg die terugmatch met dezelfde tactiek gaat spelen als tegen Barcelona dan zie ik toch heel veel kans voor Bayern.

Bayern heeft inderdaad ongelooflijk slecht afgewerkt. Atypisch zelfs, zoveel kansen verprutsen...
Zeker nadat Marquinhos uitviel was het nogal chaotisch achterin bij PSG.

PSG blijft natuurlijk mega gevaarlijk op de counter, dus het wordt toch nog een spannende terugmatch denk ik.

Op deze manier gaat het niets worden vrees ik voor Bayern. Ik zie Bayern wel voluit voor Haaland gaan. Want aanvallend is het echt meerdere niveau’s minder zonder Lewandowski.

Wat een goal. Extreem zwak geschoten van Alaba. Maar Bayern gaat zoveel geluk niet blijven hebben op verdedigend vlak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan