Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Grote naam om het publiek te sussen, te weinig kennis over alternatieven en paniek op de laatste dag. Rationeel gezien een transfer die op niks slaagt, maar past perfect in het rijtje van Fredberg.
Ik kijk toch met verbazing naar deze transferperiode nadat de voorbije jaren ongeveer niks mogelijk was qua budget en het meer huurlingen dan iets anders was, kan nu plots wel vanalles

Benieuwd naar T Hazard zijn salaris als het effectief rond is zoals her en der gemeld wordt.
Denk dat we bijna 7-8 miljoen loonlast bespaard hebben door vertrek van Trebel, Refaelov en co, als Raman dan ook nog zou vertrekken is er wel wat mogelijk. Desondanks zou het salaris van T Hazard toch te hoog moeten zijn om binnen het huidige beleid te passen.. Dus lijkt me vooral een prestigetransfer en om supporters te plezieren.

Alles is beter dan Dreyer natuurlijk. Maar het is echt wel all or nothing voor Fredberg dit seizoen.

Ik kijk toch met verbazing naar deze transferperiode nadat de voorbije jaren ongeveer niks mogelijk was qua budget en het meer huurlingen dan iets anders was, kan nu plots wel vanalles
Toch echt niet zo verbazingwekkend als je het wat gevolgd hebt.

Schuldherschikking + kapitaalinjectie + verkoop van spelers (Doku, Sergio Gomez, Duranville, Verbruggen, ...) + goeie Europese run vorig seizoen + ruimte in het loonbudget door het vertrek van Refaelov, Van Crombrugge, Trebel en mss ook nog Raman.

Zo een transfer moet er wel boenk op zijn, anders zit je weer met een zwaar contract .
Club heeft vorig jaar boyata binnengehaald die heeft meer dan 3miljoen netto en de derde grootste verdiener.

Zo een transfer moet er wel boenk op zijn, anders zit je weer met een zwaar contract .
Club heeft vorig jaar boyata binnengehaald die heeft meer dan 3miljoen netto en de derde grootste verdiener.
Coole transfer, maar idd zeer risicovol. Dat hebben we het eerste jaar van Kompany mogen merken, waar al u dure transfers geblesseerd uitvielen. Is imo geen duurzaam beleid. Heel veel spelers gehaald die uiteindelijk geen centen meer zullen opbrengen, en dit samen met een jeugdopleiding die half leeg loopt toch heel riskant allemaal.

Goed, in de jupkes league kan dat allemaal nog goed uitdraaien, maar met wat pech ben je echt wel gejost op lange termijn. Want hiermee MOET je gewoon Europees halen.

Heb jij ooit wiskunde gehad ? 10 mil van Doku 20 mil Bartje en nog wa bagger kwijtgeraakt …..

Ik wil hier niet tegen wat schenen schoppen, maar wat mij betreft is Thorgan toch een transfer die enkel (of toch grotendeels) maar kan tegenvallen.

Intrinsiek is dat een speler die het niveau van de JPL zou moeten overstijgen, en terecht. Maar ik stel mij toch vragen bij zijn huidige niveau. Vorig jaar bij PSV was dat eigenlijk ook een aardige tegenvaller, terwijl men daar toch ook dacht dat die vlotjes zou meedraaien in de Eredivisie. Komt er ook nog eens bij dat die de laatste jaren toch heel wat (kleine) blessures heeft gehad.

Gezien de financiële situatie van Anderlecht vind ik het dan ook zeer riskant om daar toch redelijk wat geld tegenaan te smijten, terwijl je begot niet weet hoe deze transfer gaat uitpakken op sportief vlak.

Speler naar RSCA : man wa nen slechte transfer
Speler naar hun club die 4 x meer kost en gene goal maakt : toptransfer !
Serieus?

Ik ben hier al zoveel keer , nuteloos, gebashed geweest dat ik inderdaad het verschil niet meer zie tussen sarcasme en realiteit .

Ik denk dat het eerder is omdat je dingen zoals je post hierboven plaatst. Slaat echt nergens op toch? Je doelt wellicht op Yaremchuk? Er is denk ik geen speler meer bekritiseerd dat hij, of misschien Mechele :fingerguns:

Serieus?

Ik denk dat het eerder is omdat je dingen zoals je post hierboven plaatst. Slaat echt nergens op toch? Je doelt wellicht op Yaremchuk? Er is denk ik geen speler meer bekritiseerd dat hij, of misschien Mechele :fingerguns:
Ik heb het dan ook niet over een bepaalde speler .
Ik heb gewoon over de algemene trend op dit forum .
En volgens mij is mijn post , gewoon een normale .

Ik wil hier niet tegen wat schenen schoppen, maar wat mij betreft is Thorgan toch een transfer die enkel (of toch grotendeels) maar kan tegenvallen.

Intrinsiek is dat een speler die het niveau van de JPL zou moeten overstijgen, en terecht. Maar ik stel mij toch vragen bij zijn huidige niveau. Vorig jaar bij PSV was dat eigenlijk ook een aardige tegenvaller, terwijl men daar toch ook dacht dat die vlotjes zou meedraaien in de Eredivisie. Komt er ook nog eens bij dat die de laatste jaren toch heel wat (kleine) blessures heeft gehad.

Gezien de financiële situatie van Anderlecht vind ik het dan ook zeer riskant om daar toch redelijk wat geld tegenaan te smijten, terwijl je begot niet weet hoe deze transfer gaat uitpakken op sportief vlak.
Die financiële situatie is toch rooskleurig geworden. Denk je echt dat ze dan al het geld zouden uitgeven deze zomer als het er niet is? Die tijden zijn voorbij. Coucke zal het wel goed in het oog houden. Fredberg heeft een envelop gehad met een mooi bedrag wat hij mocht uitgeven. Het is aan hem om daar niet over te gaan. Dus zal wel weten wat hij kan en moet doen.

En als je zo redeneert als jij, dan moet je geen enkele transfer meer doen. Want elke transfer is afwachten wat het gaat geven op sportief vlak.

Zelfs een Thorgan Hazard kan je nog met winst verkopen. Die is 30 jaar, geen 40. Als die 1 a 2 seizoenen goed zou spelen zou je die zomaar met nog wat winst kunnen verkopen

Laatst bewerkt:
Die financiële situatie is toch rooskleurig geworden. Denk je echt dat ze dan al het geld zouden uitgeven deze zomer als het er niet is? Die tijden zijn voorbij. Coucke zal het wel goed in het oog houden. Fredberg heeft een envelop gehad met een mooi bedrag wat hij mocht uitgeven. Het is aan hem om daar niet over te gaan. Dus zal wel weten wat hij kan en moet doen.

En als je zo redeneert als jij, dan moet je geen enkele transfer meer doen. Want elke transfer is afwachten wat het gaat geven op sportief vlak
Leuke dooddoener weer dat laatste. Je snapt toch wel wat ik bedoel zeker. :unsure:

Ze zullen zich inderdaad al een stuk meer kunnen veroorloven dan enkele jaren terug, maar dergelijke transfers (als ze mislukken) kunnen je wel terug in datzelfde schuitje brengen hè. Hoe is Anderlecht in de eerste plaats in dat diepe dal beland denk je?

Brugge moet zo'n stoten als met Yaremchuk bv. ook niet te veel uithalen. Ze kunnen zich dat 1x permitteren, misschien 2x, maar dan houdt het toch ook wel stilletjes aan op.

Leuke dooddoener weer dat laatste. Je snapt toch wel wat ik bedoel zeker. :unsure:

Ze zullen zich inderdaad al een stuk meer kunnen veroorloven dan enkele jaren terug, maar dergelijke transfers (als ze mislukken) kunnen je wel terug in datzelfde schuitje brengen hè. Hoe is Anderlecht in de eerste plaats in dat diepe dal beland denk je?

Brugge moet zo'n stoten als met Yaremchuk bv. ook niet te veel uithalen. Ze kunnen zich dat 1x permitteren, misschien 2x, maar dan houdt het toch ook wel stilletjes aan op.
Anderlecht is daar beland omdat het vorige bestuur geld uitgaf dat er nog niet was. Zoals CL begroten terwijl het niet behaald werd. Daar is het allemaal mee begonnen. Coucke heeft als solo slim ook niet de goede dingen gedaan in het begin maar dat heeft hij zelf recht gezet

Nu weten ze wel wat ze mogen uitgeven

En als je zo redeneert als jij, dan moet je geen enkele transfer meer doen. Want elke transfer is afwachten wat het gaat geven op sportief vlak.

Zelfs een Thorgan Hazard kan je nog met winst verkopen. Die is 30 jaar, geen 40. Als die 1 a 2 seizoenen goed zou spelen zou je die zomaar met nog wat winst kunnen verkopen
Tenzij Inter langskomt maak je doorgaans geen winst op 31-32-jarigen. Zeker niet als die net hebben gefaald in twee verschillende competities.

Ik zou daar zeker niet op rekenen, dan moet het echt een seizoen van 15 goals en 21 assists ofzo worden, gouden schoen én profvoetballer van het jaar.

Zoals hoe Thorgan de laatste jaren heeft gespeeld is het een te groot risico imo… Bij de Hazards komt vadertje tijd iets vroeger zijn tol vragen, vrees ik.

Terug
Bovenaan