DBK
Well-known member
Kun je een beetje meer toelichting geven? Ik hoor zoveel tegengestelde meningen dat ik hem totaal niet kan inschatten.Wijndal op huurbasis naar Antwerp. Veel plezier ermee![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun je een beetje meer toelichting geven? Ik hoor zoveel tegengestelde meningen dat ik hem totaal niet kan inschatten.Wijndal op huurbasis naar Antwerp. Veel plezier ermee![]()
Wijndal op huurbasis naar Antwerp. Veel plezier ermee![]()
Gaat een topper worden dusBegrijp de keuze in Van Bommel voor geen meter. Nooit kunnen overtuigen ergens.
Nee, versterking achterin was broodnodig dus ben er wel tevreden mee. Stengs en Ekkelenkamp hebben zich hier ook opnieuw uitgevonden, hopelijk kan dat met Wijndal ook gebeuren.Zegt misschien veel over het (te hoge) loon dat ze die Dupé betalen?Kasper Schmeichel lijkt rond, die zou minder gaan verdienen dan Dupé, wilt vooral spelen om de 100 caps bij de nationale ploeg te raken en omdat hij het nog graag doet.
Dat is toch top mentaliteit: je maakt me niet wijs dat ze die in de zandbak niet wilden. En die is 36, dat zou niemand vreemd vinden als die in SA wat poen ging scheppen.
Zou normaal het niveau Mignolet moeten kunnen halen en Dupé is niet slecht, maar niet in die klasse.
Was bij AZ een vrij goede speler, zelfs aanvoerder, maar bij Ajax volledig door de mand gevallen. Loopt er ongeïnteresseerd en arrogant bij. Krijgt ook het verwijt dat hij er niet voor wilt werken. Denk als Van Bommel hem aan het draaien krijgt, dat jullie er een goede aan hebben, maar hij zal een switch moeten maken in het koppeke.Kun je een beetje meer toelichting geven? Ik hoor zoveel tegengestelde meningen dat ik hem totaal niet kan inschatten.
Idd..Een coach die spelers haalt die hij goed kent, dat is toch echt niet zo vreemd?
Volgens het Nieuwsblad zou het loon heel goed meevallen :Benieuwd hoe hoog de huidige loonlast van die kern al is en welke lonen die 2 zullen vragen.
Toch serieuze risico's..
Volgens het Nieuwsblad zou het loon heel goed meevallen :
3. Is Kasper Schmeichel niet peperduur?
Een transferprijs betalen hoeft niet meer gezien zijn contract is ontbonden. Al vielen ze bij Anderlecht achterover toen ze Schmeichels looneisen hoorden. In positieve zin dan wel. Kasper Schmeichel stelde helemaal geen zotte eisen. Integendeel. Wat hij vraagt qua salaris komt in de verste verte niet in de buurt van wat de Deen ooit verdiende in de Premier League bij Leicester. De onderhandelingen draaien om een loonbriefje dat zelfs naar Anderlecht-normen best laag is. Volgens onze info neigt het meer naar wat een goeie keeper verdient bij een goeie middenmoter in België: een modaal loon voor een voetballer. De honger om zich te bewijzen is er. Schmeichel wil straks als Deens international de 100 caps overschrijden en zit nu ook in de selectie voor de interlands in september. Geld is niet zijn prioriteit.
Dat die Denen komen zal wel enkel te danken zijn aan Fredberg en Riemer. Anders gaan die nooit komenen dat zonder Europees te spelen. best wel straf dat dat lukt.
Die andere topploeg uit de provincie Antwerpen mag ook is zijn verzetje hebben he.Op dit moment was ik zelfs met Cobbaut blij geweest.
Dat gekoppeld aan een wereldcoach uit deelgemeente Hombeek.Ik vond dat een jaar geleden nog een geweldige transfer. Leuke offensieve back. Maar nu eens echt niets getoond bij Ajax. Hopelijk weer de Wijndal van bij AZ, dan een aanwinst voor de competitie.Kun je een beetje meer toelichting geven? Ik hoor zoveel tegengestelde meningen dat ik hem totaal niet kan inschatten.
Ik vind dit echt heel fijn voor u/de club. Oprecht gegund!Die andere topploeg uit de provincie Antwerpen mag ook is zijn verzetje hebben he.
Wel een heerlijke achterhoede binnenkort bij de Kakkers. Misschien niet van niveau maar wel van lokale verankering. Vanlerberghe uit Duffel, Foulon uit Mechelse deelgemeente Muizen en Cobbaut uit MechelenDat gekoppeld aan een wereldcoach uit deelgemeente Hombeek.
Het is mogelijk dat de hierboven vermelde zinnen lichtelijk overdreven zijn.
Hopelijk in Januari danIk blijf het toch absurd vinden dat Brugge niemand voor de defensie zoekt.
Ik blijf het toch absurd vinden dat Brugge niemand voor de defensie zoekt.
Wie zegt dat ze niet zoeken?Ik blijf het toch absurd vinden dat Brugge niemand voor de defensie zoekt.