Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bizar. Oud, nooit écht goed geweest, flatert regelmatig eens en stevige looneisen zonder twijfel. Nul doorverkoopwaarde ook, tenzij een van die snertclubs van SA beseft dat er ook goalen moeteb tegengehouden worden.![]()
Een buitenkansje: Anderlecht pikt Deense topkeeper Kasper Schmeichel (36) gratis op | sporza
Anderlecht heeft topkeeper Kasper Schmeichel aan zijn selectie toegevoegd. De 36-jarige Deen zat zonder club na een wisselvallig seizoen bij Nice. Al blijft hij een grote naam dankzij de sprookjestitel van Leicester City in de Premier League anno 2016. "Anderlecht is een club waar ik echt deel...sporza.be
Vond hem in de premier league toch beter dan Mignolet. Als Mignolet het hier kan dan hij ook wel (behalve dat hij al wat ouder is dan toen Mignolet naar hier kwam uiteraard).Bizar. Oud, nooit écht goed geweest, flatert regelmatig eens en stevige looneisen zonder twijfel. Nul doorverkoopwaarde ook, tenzij een van die snertclubs van SA beseft dat er ook goalen moeteb tegengehouden worden.
Net niet blijkbaar, daarom dat het zo' opportuniteit blijkt. En toch liever twee goede doelmannen dan Coosemans als tweede keeper (die wel nog zijn nut heeft als tolk voor VazquezBizar. Oud, nooit écht goed geweest, flatert regelmatig eens en stevige looneisen zonder twijfel. Nul doorverkoopwaarde ook, tenzij een van die snertclubs van SA beseft dat er ook goalen moeteb tegengehouden worden.
)Ik denk dat Mignolet ook wel vaak de zwarte piet kreeg van een wankele verdediging eerlijk gezegd, al flatert die effectief ook wel meer dan eens per seizoen.Vond hem in de premier league toch beter dan Mignolet. Als Mignolet het hier kan dan hij ook wel (behalve dat hij al wat ouder is dan toen Mignolet naar hier kwam uiteraard).
Dankte gij dan dat zone Coosemans ook ni wil spelen , keepers is pure hiërarchie .2 goeie keepers die allebei gaan willen spelen ... tja, ik zou het niet doen eerlijk gezegd
Ik zou als Dupez zijnde niet content zijn als je gehaald wordt met Coosemans als backup (die duidelijk onder jou staat) om dan op het eind van de transferperiode er suprise suprise een serieuze concurrent bij te krijgen.Dankte gij dan dat zone Coosemans ook ni wil spelen , keepers is pure hiërarchie .
Je kan het ook van de andere kant bekijken: nu hebben we tenminste een bank met goeie wisselmogelijkheden.Ik zou als Dupez zijnde niet content zijn als je gehaald wordt met Coosemans als backup (die duidelijk onder jou staat) om dan op het eind van de transferperiode er suprise suprise een serieuze concurrent bij te krijgen.
Jij zal het vermoedelijk beter kunnen inschatten, maar het lijkt ondertussen terug een stevige kern te zijn bij jullie met elke week dus spelers op de bank die daar eigenlijk niet op rekenden?
Ik zeg het niet écht graag, maar het is wel mooi wat Mechelen doet/probeert te doen.Die andere topploeg uit de provincie Antwerpen mag ook is zijn verzetje hebben he.
Wel een heerlijke achterhoede binnenkort bij de Kakkers. Misschien niet van niveau maar wel van lokale verankering. Vanlerberghe uit Duffel, Foulon uit Mechelse deelgemeente Muizen en Cobbaut uit MechelenDat gekoppeld aan een wereldcoach uit deelgemeente Hombeek.
Het is mogelijk dat de hierboven vermelde zinnen lichtelijk overdreven zijn.
Toch blij met Sowah, Djenepo en Hayden.
Alzate zou zo goed als zeker ook terugkomen, dan ziet de ploeg er toch meteen héél anders uit.
Kwaliteitsinjectie die nodig was om een rustig seizoen te beleven in de middenmoot. Jammer dat ons bestuur zo lang gewacht heeft om in te kopen. Competitie is nog maar net gestart en we lopen al achter de feiten aan.
De verkoop van Donnum vind ik, achteraf gezien, verstandig nu ik de inkomende transfers zie.
4,5mil + bonussen is gewoon goed verkocht voor zo'n wisselvallige speler. Alleen jammer dat we van spelers zoals fokkin Emond/Perica niet zijn afgeraakt.
En hopelijk gaat het om een huur met aankoopoptie voor Alzate.
De interlandrust kom net op tijd om de nieuwe spelers wat te laten aclimatiseren. Heel de centrale as van de ploeg is nieuw.
En nu nog een deftige trainer, kan die zijn muffe kop niet meer zien... Totale miscast van Harkin.
Blijkbaar hebben ze ook gepolst naar Witsel, maar zoals te verwachten, zonder succes helaas.
Hij heeft nog een contract tot juni. We kunnen maar dromen...
Van Holsbeeck, jij hier?Ik geef Hoefkens wel nog het voordeel van de twijfel. We hebben wel Davida en Laursen kunnen verkopen, is toch al iets. Blijkbaar geloven ze nog in Perica.
De beste dealtjes zijn op het einde van de mercato, eerder konden we deze deals niet doen denk ik.
Ik denk dat er in Sowah nog steeds voldoende talent schuil gaat om te slagen in de JPL. Dit Standard, met minder druk en steeds de steun van het publiek, kan wel het juiste platform zijn.Toch blij met Sowah, Djenepo en Hayden.
Alzate zou zo goed als zeker ook terugkomen, dan ziet de ploeg er toch meteen héél anders uit.
Kwaliteitsinjectie die nodig was om een rustig seizoen te beleven in de middenmoot. Jammer dat ons bestuur zo lang gewacht heeft om in te kopen. Competitie is nog maar net gestart en we lopen al achter de feiten aan.
De verkoop van Donnum vind ik, achteraf gezien, verstandig nu ik de inkomende transfers zie.
4,5mil + bonussen is gewoon goed verkocht voor zo'n wisselvallige speler. Alleen jammer dat we van spelers zoals fokkin Emond/Perica niet zijn afgeraakt.
En hopelijk gaat het om een huur met aankoopoptie voor Alzate.
De interlandrust kom net op tijd om de nieuwe spelers wat te laten aclimatiseren. Heel de centrale as van de ploeg is nieuw.
En nu nog een deftige trainer, kan die zijn muffe kop niet meer zien... Totale miscast van Harkin.
Blijkbaar hebben ze ook gepolst naar Witsel, maar zoals te verwachten, zonder succes helaas.
Hij heeft nog een contract tot juni. We kunnen maar dromen...
Ik geef Hoefkens wel nog het voordeel van de twijfel. We hebben wel Davida en Laursen kunnen verkopen, is toch al iets. Blijkbaar geloven ze nog in Perica.
De beste dealtjes zijn op het einde van de mercato, eerder konden we deze deals niet doen denk ik.
Grote naam om het publiek te sussen, te weinig kennis over alternatieven en paniek op de laatste dag. Rationeel gezien een transfer die op niks slaagt, maar past perfect in het rijtje van Fredberg.Met alle respect, maar waarom wilt Anderlecht nog T.Hazard? Ik volg de NL competitie en dat was toch geen vette meer.
Deze kan mee in 't rijtje has been imo...
Van Holsbeeck, jij hier?
Grote naam om het publiek te sussen, te weinig kennis over alternatieven en paniek op de laatste dag. Rationeel gezien een transfer die op niks slaagt, maar past perfect in het rijtje van Fredberg.
En het werkt nog ook.maar schat toch , ons kunnen ze nimeer sussen
Toptransfer .