Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Mjah, wat is het verschil dan? Want die Britten kunnen er bij wijze van spreken niet morgen de stekker uit trekken?

Ik neig ook naar "neen, dat doen ze niet", maar obv wat zeg je dat het bij Westerlo meer risico is?

(Oprechte vraag he btw...)
Die mannen hebben deze zomer dacht ik bijna 17 miljoen uitgegeven, 6 miljoen meer dan wat ze voor Lyle foster hebben ontvangen. Voor de rest toch niet zoveel binnen gekomen. Daarnaast zotte ideeen voor stadion uitbreiding, zonder grote fanbase denk ik niet dat dat verstandig is. Allé, is maar mijn bescheiden mening hoor. Ze doen wat ze willen daar.

Wel heel benieuwd naar zijn loon. Dat lijkt mij een grotere last op ons financiën.

Lijkt mij nog steeds ons grote probleem, zeker omdat je nog altijd voor zeer matige spelers veel centen geeft per jaar met oa Diawara, Rits (Raman?). En de nieuwe namen lijken mij toch ook niet voor een zakske chips te zijn gekomen. Men is duidelijk al in gegaan.
Blijkbaar iets minder dan 3 miljoen bruto per jaar (volgens HLN). Minder dan de helft van wat hij bij Dortmund verdiende.

Dus ja, niet niets natuurlijk. Hopelijk is hij het waard, dat zullen we moeten afwachten.

3 miljoen bruto? En enkel blz geleden stond dat Boyota 3 milj netto heeft?

Dan lijkt het me nog mee te vallen 😂
Anderlecht heeft limieten ingesteld waar ze niet meer over gaan. Vandaar dat ik ook zeg dat die loonlasten geen probleem meer zullen geven. Ze zijn financieel goed bezig.

Anderlecht heeft limieten ingesteld waar ze niet meer over gaan. Vandaar dat ik ook zeg dat die loonlasten geen probleem meer zullen geven. Ze zijn financieel goed bezig.
Je kan dat hier blijven herhalen, maar daar weet je als supporter niets van natuurlijk. De transfers die nu gedaan zijn doen mij alleszins niet vermoeden dat ze financieel goed aan het nadenken zijn, heb hier een heel zwaar 'alles of niets'-gevoel bij veel van die namen.

Volgens het nieuwsblad zou het zelfs maar 1,8 miljoen bruto per jaar zijn, met nog wat bonussen en tekengeld verspreid over de jaren.

Nu vind ik dat Anderlecht best wel een goede transferperiode achter de rug heeft, althans, zo lijkt het. Alleen heb ik mijn twijfels in de spitspositie. Dolberg is geen speler die er 20 erin gaat leggen en die Vazquez vind ik, in die paar minuten weliswaar, niet echt overtuigen. En er mag niks gebeuren met Vertonghen of Debast.

Nu vind ik dat Anderlecht best wel een goede transferperiode achter de rug heeft, althans, zo lijkt het. Alleen heb ik mijn twijfels in de spitspositie. Dolberg is geen speler die er 20 erin gaat leggen en die Vazquez vind ik, in die paar minuten weliswaar, niet echt overtuigen. En er mag niks gebeuren met Vertonghen of Debast.
Daar volg ik je wel in.

Dat gaat toch op voor de meeste clubs? Laat vanvoor bij Club ajb niets gebeuren met Skov Olsen of Thiago. Of laat vanachter niets gebeuren met Mechele of Spileers. Laat bij Gent ajb niets gebeuren met Orban of Cuypers. etc

Dat gaat toch op voor de meeste clubs? Laat vanvoor bij Club ajb niets gebeuren met Skov Olsen of Thiago. Of laat vanachter niets gebeuren met Mechele of Spileers. Laat bij Gent ajb niets gebeuren met Orban of Cuypers. etc
Tgoh ja, maar meestal zorg je toch voor backup he. Zowel bij Brugge als Anderlecht is de speling achteraan wel heel dun. Al is bij Brugge het in de basis al gewoon matig.

Ik heb het dan eerder over wie je er gaat zetten. Ik heb tijdens de matchen van Club tegen Osasuna bv meer klachten over Spileers gelezen dan over Mechele.
We kunnen maar blijven hopen dat dit gecorrigeerd wordt met de wintertransfers... onze verdediging is echt niet op het niveau van de rest van de ploeg. Hopelijk komt Meijer snel terug en wie weet mag die centraal staan?

Wat een transferperiode voor ons :sarcastic: .

- 6 huurtransfers van jonkies die nog niets tot weinig bewezen hebben.
- een Senegalese linksbuiten waarvan het internet zelfs nog nooit gehoord heeft.
- een 25-jarige linksachter die nog trager lijkt dan de gemiddelde spelen in provinciale (al kan die er nog doorkomen natuurlijk).
- een 21-jarige rechtsachter van de jeugd van Arsenal die nog alles moet bewijzen.
- 2 spelers die vorig jaar gezakt zijn uit 1A met hun ploeg en daar ook niet bewezen hebben dat ze hoger niveau aankunnen. En Ambrose is nu al uit voor de rest van het seizoen.
- een beenhouwer uit het Leuvense die meer kaarten pakt dan wisselt van onderbroek.
- een spits uit Frankrijk die meer gele kaarten heeft gepakt dan gescoord in zijn professionele carriere.
- een 34-jarige CV uit Noord-Ierland die ooit nog bij Antwerp gespeeld heeft en gescoord tegen ons.

En uitgaand: al onze belangrijkste spelers die ons vorige jaren rechthield in 1A

Manmanman wat een ellende. En dat allemaal dankzij onze eigenaar die persé wou verkopen aan de Kaminskis ipv te verkopen aan mensen die wel geld/voetbal verstand hebben.

Blijkbaar zit het in de familie bij de Hazards om heel plots niet meer mee te kunnen op het hoogste niveau?

Ik wil daarmee niks zeggen over Anderlecht, trouwens, maar gewoon: .
Thorgan was pakweg 2 jaar geleden nog een basisspeler (of toch in rotatie) bij Dortmund. Dan de plotse move naar PSV waar hij volledig verdwenen is op een jaar tijd (ook deels door blessures zeker?), en nu ineens in de JPL.

Ik begrijp dat voor een speler die 34 is ofzo, maar Thorgan is momenteel nog maar 30. Net zoals het bij Eden precies ineens voorbij was op die leeftijd...

Blijkbaar zit het in de familie bij de Hazards om heel plots niet meer mee te kunnen op het hoogste niveau?

Ik wil daarmee niks zeggen over Anderlecht, trouwens, maar gewoon: .
Thorgan was pakweg 2 jaar geleden nog een basisspeler (of toch in rotatie) bij Dortmund. Dan de plotse move naar PSV waar hij volledig verdwenen is op een jaar tijd (ook deels door blessures zeker?), en nu ineens in de JPL.

Ik begrijp dat voor een speler die 34 is ofzo, maar Thorgan is momenteel nog maar 30. Net zoals het bij Eden precies ineens voorbij was op die leeftijd...
Heeft de afgelopen 3-4 seizoenen redelijk veel blessures opgelopen. Niet elke sporter heeft helaas het lichaam van een Modric of Ronaldo. Eden heeft vooral het probleem dat zijn enkel aan frut is getrapt geweest, en dat heel zijn speelstijl draaide rond "enkelwerk".

Als Thorgan dit seizoen relatief blessurevrij blijft en zijn vorm terugvindt, gaat die gewoon nog altijd te goed zijn voor onze competitie.

Wat een transferperiode voor ons :sarcastic: .

- 6 huurtransfers van jonkies die nog niets tot weinig bewezen hebben.
- een Senegalese linksbuiten waarvan het internet zelfs nog nooit gehoord heeft.
- een 25-jarige linksachter die nog trager lijkt dan de gemiddelde spelen in provinciale (al kan die er nog doorkomen natuurlijk).
- een 21-jarige rechtsachter van de jeugd van Arsenal die nog alles moet bewijzen.
- 2 spelers die vorig jaar gezakt zijn uit 1A met hun ploeg en daar ook niet bewezen hebben dat ze hoger niveau aankunnen. En Ambrose is nu al uit voor de rest van het seizoen.
- een beenhouwer uit het Leuvense die meer kaarten pakt dan wisselt van onderbroek.
- een spits uit Frankrijk die meer gele kaarten heeft gepakt dan gescoord in zijn professionele carriere.
- een 34-jarige CV uit Noord-Ierland die ooit nog bij Antwerp gespeeld heeft en gescoord tegen ons.

En uitgaand: al onze belangrijkste spelers die ons vorige jaren rechthield in 1A

Manmanman wat een ellende. En dat allemaal dankzij onze eigenaar die persé wou verkopen aan de Kaminskis ipv te verkopen aan mensen die wel geld/voetbal verstand hebben.
Ik ben eerder positief verrast. Ja zijn geen goeie namen maar in de staat onze ploeg momenteel is had ik infeite niet zoveel transfers verwacht. De gehele structuur is weg.

Terug
Bovenaan