Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Tis natuurlijk makkelijk om op de nieuwe transfers te schieten terwijl den helft er nog geen 2 weken zijn 😂
Schmeichel snap ik niet , is die Coosemans dan zo slecht ? Ofwel is Dupe ni echt een zekerheid .
Thorgan Hazard is volgens mij te goed voor de JPL als die fit en matchritme heeft, zou toch een dikke versterking zijn imo .
Ik ga de rekening nog niet maken van Fredje en Brian , vind ik gewoon te vroeg
Thorgan zeker een goede transfer als hij fit kan blijven. Dat is wel een grote onzekerheid, want bij PSV mede daardoor geen succes gebleken.

Die van Mannaert bij Club ook niet hé, maar voor elke Nusa mag je 2 Yaremchuks aankopen :biglaugh:

Ik snap perfect dat er op korte termijn resultaten gehaald moeten worden, maar je zou toch denken dat Coucke lessen heeft getrokken van vroeger en nu iets minder riant lonen gaat uitdelen?... als ik me niet vergis hebben jullie terug opnieuw een zeer ruime kern om toch enkel competitie mee te spelen, nee?
Ze zullen wel weten wat ze doen met de lonen. Ze zullen niet boven de limiet gaan.

Zag net een artikel dat het huiswerk van Club af is en enkel een vertrek van Sowah nog bespreekbaar is.

Centraal achterin is het toch wel heeel licht.
Ik hoop ergens dat ze niks bijhalen omdat ze van plan zijn Meijer centraal uit te spelen. Een gans seizoen Mechele-Spileers, dat overleef ik niet.

Maar Kompany met "typische" JPL transfers linken, dat mag niet hoor :laugh:
Omdat het dit seizoen gewoon nergens op slaat. Delcroix en Arnstad zijn ex spelers. Haalde verder enkel Tresor … 2 van de 13 transfers. En met wat fantasie Berge en Bruun Larsen met een jpl verleden, dat is dan 4 van de 13.

Ja, vorig seizoen haalde hij veel spelers uit België. Omdat hij daar net 2 jaar trainer is geweest, en die spelers dus goed kende.

Dupe is toch ook geen topkeeper, is ie te klein voor. Elke hoge bal en corner is paniek

En ivm Thorgan, ik kan me voorstellen dat Wouter zei dat hij Hazard wou hebben en gewoon niet beseft dat er nog andere rondlopen dan Eden

Eden hazard
Omdat het dit seizoen gewoon nergens op slaat. Delcroix en Arnstad zijn ex spelers. Haalde verder enkel Tresor … 2 van de 13 transfers. En met wat fantasie Berge en Bruun Larsen met een jpl verleden, dat is dan 4 van de 13.

4/13, dus 35pct grofweg, en hoe groot is de visvijver? Geen toeval, gerichte politiek dit.

Een coach die spelers haalt die hij goed kent, dat is toch echt niet zo vreemd?

Een Nmecha is bijvoorbeeld toch ook enkel op de radar van Anderlecht gekomen omdat Kompany die kende van bij City?

Kasper Schmeichel lijkt rond, die zou minder gaan verdienen dan Dupé, wilt vooral spelen om de 100 caps bij de nationale ploeg te raken en omdat hij het nog graag doet.
Dat is toch top mentaliteit: je maakt me niet wijs dat ze die in de zandbak niet wilden. En die is 36, dat zou niemand vreemd vinden als die in SA wat poen ging scheppen.
Zou normaal het niveau Mignolet moeten kunnen halen en Dupé is niet slecht, maar niet in die klasse.

Terug
Bovenaan