Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

En dan zit je ook met twee linksvoetigen in de centrale verdediging. Niet dat dat nu zo'n probleem is, maar toch.

Maar als Debast vertrekt zullen ze sowieso wel een nieuwe verdediger halen want dan zitten ze sowieso te krap.

Is een goeie transfer hoor, zou je zelf ook zien mocht je je roze (paarse) bril afzetten :biglaugh:
IK heb dan niet over een transfer , maar eerst zeggen dat je het een goede transfer zou viden en dan zeggen dat je de competitie niet kent .. tja .
Heeft niks met ne paarse bril te maken .
Maar hij zal wel gaan vrees ik ....

Deila zou z'n landgenoot Kristoffer Ajer (25, 196cm) naar Club Brugge willen halen als versterking voor in de verdediging. Dat zou wel een stunt zijn. Vorig jaar is z'n ster een beetje gedaald doordat hij weinig aan de bak kwam bij Brentford, waardoor hij misschien wel voor een lager bedrag kan worden opgepikt dan wat Brentford voor hem betaalde aan Celtic (16M).

Hij is geen linkervoet, maar is wel een voetballende CB, die ook als DM kan spelen. Ook een geboren leider.

Jullie huidige middenveld bekeken denk ik toch dat je Rits onderschat en die van jullie overschat...
Oh ik overschat ons middenveld helemaal niet hoor. Daar moet absoluut versterking bijkomen. Maar in Rits heb ik het alleszins niet in gezien. In een ploeg dat niet draait zie ik die gewoon mee verzuipen. En laat dat net een probleem zijn van het huidige Anderlecht. Die moeten middenvelders zoeken die een surplus kunnen brengen, anders moeten ze het beter doen met wat er rondloopt want dat gaat weinig verschil geven.

Probleem is dat Rits niet kan afwerken. Staat zo vaak op de goede plaats en hij maakt redelijk veel goals op een seizoen en daar zitten soms knappe schoten tussen, maar das enkel omdat hij zo vaak op de goeie plaats komt. Maar hoe vaak dat ballen de tribune in vliegen of gewoon buiten het kader als deze binnen moeten gaan is zo vaak het geval bij hem.

Blijft een nuttige speler, maar dan zou ik eerder Nielsen houden, die heeft een veel beter schot.

Probleem is dat Rits niet kan afwerken. Staat zo vaak op de goede plaats en hij maakt redelijk veel goals op een seizoen en daar zitten soms knappe schoten tussen, maar das enkel omdat hij zo vaak op de goeie plaats komt. Maar hoe vaak dat ballen de tribune in vliegen of gewoon buiten het kader als deze binnen moeten gaan is zo vaak het geval bij hem.

Blijft een nuttige speler, maar dan zou ik eerder Nielsen houden, die heeft een veel beter schot.
Hoe is hij in het samenspel?
Kan hij het spel enigszins verdelen Vanop de 6?

Terug
Bovenaan