Voor zijn sportieve ontwikkeling lijkt het me nu toch ook wel best om Anderlecht te verlaten, eerlijk gezegd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Langs een achterdeur?Voor geld danst de beer he.
![]()
Zeno Debast, Sportingboy pur sang, klimt met Anderlecht verder uit dal: “Dat ik huil op het veld is een teken van mijn clubliefde”
“Dat ik huil op het veld is een teken van mijn clubliefde.” Anderlecht ging door een dal en Zeno Debast (19) zag af, Sportingboy pur sang. Maar er komen betere tijden aan, zegt hij. “We willen nu gewoon méér doen voor elkaar.”www.hln.be
![]()
INTERVIEW. Zeno Debast, na het seizoen van de doorbraak, over zijn toekomst: “Normaal blijf ik zeker nog één jaar bij Anderlecht”
De titelstrijd volgt Zeno Debast (19) met pijn in het hart. Zijn seizoen van de doorbraak liep parallel met het slechtste eindresultaat in bijna 100 jaar voor <a href="https://www.hln.be/anderlecht" target="_blank">Anderlecht</a>. Intussen heeft de <a href="https://www.hln.be/rode-duivels"...www.hln.be
En nu vertrekken langs een achterdeur.
Naar PSV gaan is gewoon een stap vooruitzetten hoor vanuit het huidige Anderlecht.Hmmm , ik denk dat hij meer gaat leren van Vertonghen maar kom .Voor zijn sportieve ontwikkeling lijkt het me nu toch ook wel best om Anderlecht te verlaten, eerlijk gezegd.
Maar ik denk anderzijds ook dat Bosz een betere trainer is dan Riemer.Hmmm , ik denk dat hij meer gaat leren van Vertonghen maar kom .
Als je naast Vertonghen spelen / met hem trainen in de weegschaal legt met dagelijks kunnen trainen en spelen bij een kwalitatief betere ploeg, maar vooral ook een stabiele ploeg die niet al jaren in crisis is, met een betere trainer en je ook Europees kan spelen, dan weet je het toch wel.Hmmm , ik denk dat hij meer gaat leren van Vertonghen maar kom .
De hamvraag is dan: gaat hij spelen bij PSV? Als hij daar het eerste jaar meer op de bank en tribune zou gaan zitten is het beter om nog een seizoen te blijvenAls je naast Vertonghen spelen / met hem trainen in de weegschaal legt met dagelijks kunnen trainen en spelen bij een kwalitatief betere ploeg, maar vooral ook een stabiele ploeg die niet al jaren in crisis is, met een betere trainer en je ook Europees kan spelen, dan weet je het toch wel.
Als je naast Vertonghen spelen / met hem trainen in de weegschaal legt met dagelijks kunnen trainen en spelen bij een kwalitatief betere ploeg, maar vooral ook een stabiele ploeg die niet al jaren in crisis is, met een betere trainer en je ook Europees kan spelen, dan weet je het toch wel.
Dit , 100% speelkans bijons .De hamvraag is dan: gaat hij spelen bij PSV? Als hij daar het eerste jaar meer op de bank en tribune zou gaan zitten is het beter om nog een seizoen te blijven
Als hij zo goed is als jullie steeds beweren, dan moet hij daar toch wel een plekje moeten afdwingen. PSV is een betere ploeg, maar zo'n grote stap dat hij er het eerste jaar enkel het trainingsveld zou mogen zien is het nu ook weer niet.De hamvraag is dan: gaat hij spelen bij PSV? Als hij daar het eerste jaar meer op de bank en tribune zou gaan zitten is het beter om nog een seizoen te blijven
Als die geen fouten zou maken speelde die al zeker niet bij Anderlecht. Is nog jong. Komt er wel.Debast, ik zie er wel iets in. Qua voetballen een goede speler, maar die maakt verdedigend toch te veel fouten.
Hilarisch.

Zou ik ook graag zien gebeuren. Delcroix naast Vertonghen en Debast op de 6. Lijkt mij met zijn techniek daar beter op zijn plaats.Als die geen fouten zou maken speelde die al zeker niet bij Anderlecht. Is nog jong. Komt er wel.
Ik ben eerder voorstander om die als Kouyate een rij naar voor te schuiven. Volgens mij gaat die veel ploegen pijn doen op het middenveld
Is Delcroix fit?Zou ik ook graag zien gebeuren. Delcroix naast Vertonghen en Debast op de 6. Lijkt mij met zijn techniek daar beter op zijn plaats.
Heeft toch meegespeeld in de oefenwedstrijden (Tegen Zagreb en Ajax) en zat afgelopen speeldag op de bank dus vermoed van wel.Is Delcroix fit?
Zal toch eens een volledig jaar blessurevrij moeten kunnen spelen.Heeft toch meegespeeld in de oefenwedstrijden (Tegen Zagreb en Ajax) en zat afgelopen speeldag op de bank dus vermoed van wel.