Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Voor geld danst de beer he.

En nu vertrekken langs een achterdeur.
Langs een achterdeur? :unsure: Naar PSV gaan is gewoon een stap vooruitzetten hoor vanuit het huidige Anderlecht.

Ik denk dat je meer leert van met een betere ploeg Europees spelen en voor de titel te knokken. Anderlecht verdient er ook redelijk aan. Win-win.

Hmmm , ik denk dat hij meer gaat leren van Vertonghen maar kom .
Maar ik denk anderzijds ook dat Bosz een betere trainer is dan Riemer.

Zou wel de zoveelste mokerslag zijn voor mij. 1 van de weinige lichtpuntjes. Heerlijke stijl en kind van het huis, en de zoveelste die ons op korte tijd verlaat. Butera ook nog steeds niet bijgetekend, dus dan zal er wel weer een aankoop komen van onze Denen, die mij voorlopig, zeker qua stijl, weinig kunnen overtuigen.

Beste beslissing die Debast kan nemen om een betere voetballer te worden, nog beter was Ajax geweest maar je kan niet alles hebben ;)

Hmmm , ik denk dat hij meer gaat leren van Vertonghen maar kom .
Als je naast Vertonghen spelen / met hem trainen in de weegschaal legt met dagelijks kunnen trainen en spelen bij een kwalitatief betere ploeg, maar vooral ook een stabiele ploeg die niet al jaren in crisis is, met een betere trainer en je ook Europees kan spelen, dan weet je het toch wel.

Als je naast Vertonghen spelen / met hem trainen in de weegschaal legt met dagelijks kunnen trainen en spelen bij een kwalitatief betere ploeg, maar vooral ook een stabiele ploeg die niet al jaren in crisis is, met een betere trainer en je ook Europees kan spelen, dan weet je het toch wel.
De hamvraag is dan: gaat hij spelen bij PSV? Als hij daar het eerste jaar meer op de bank en tribune zou gaan zitten is het beter om nog een seizoen te blijven

De hamvraag is dan: gaat hij spelen bij PSV? Als hij daar het eerste jaar meer op de bank en tribune zou gaan zitten is het beter om nog een seizoen te blijven
Dit , 100% speelkans bijons .

Als hij zo goed is als jullie steeds beweren, dan moet hij daar toch wel een plekje moeten afdwingen. PSV is een betere ploeg, maar zo'n grote stap dat hij er het eerste jaar enkel het trainingsveld zou mogen zien is het nu ook weer niet.

Ik ben geen kenner van de Nederlandse competitie, maar op't eerste zicht lijkt PSV niet echt breed te zitten qua centrale verdedigers.

Altijd spelen is uiteraard een voordeel, maar altijd spelen bij een ploeg die compleet vierkant draait kan dat evengoed een nadeel zijn.

Als hij bij dit PSV geen basisplaats kan afdwingen, is hij toch niet zo goed als gedacht. De verdediging is een drama daar. Zijn heel hard op zoek naar een CV en hebben nog niks bijgehaald op die positie.

Debast, ik zie er wel iets in. Qua voetballen een goede speler, maar die maakt verdedigend toch te veel fouten.

Debast, ik zie er wel iets in. Qua voetballen een goede speler, maar die maakt verdedigend toch te veel fouten.
Als die geen fouten zou maken speelde die al zeker niet bij Anderlecht. Is nog jong. Komt er wel.

Ik ben eerder voorstander om die als Kouyate een rij naar voor te schuiven. Volgens mij gaat die veel ploegen pijn doen op het middenveld

Als die geen fouten zou maken speelde die al zeker niet bij Anderlecht. Is nog jong. Komt er wel.

Ik ben eerder voorstander om die als Kouyate een rij naar voor te schuiven. Volgens mij gaat die veel ploegen pijn doen op het middenveld
Zou ik ook graag zien gebeuren. Delcroix naast Vertonghen en Debast op de 6. Lijkt mij met zijn techniek daar beter op zijn plaats.

Terug
Bovenaan