Wilto
Well-known member
€€€ waarschijnlijk en gegarandeerde basisplaatsWaarom zou die in hemelsnaam Brugge willen verlaten voor Anderlecht, daar begrijp ik dus echt niks van.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
€€€ waarschijnlijk en gegarandeerde basisplaatsWaarom zou die in hemelsnaam Brugge willen verlaten voor Anderlecht, daar begrijp ik dus echt niks van.
Gaat Anderlecht dan zoveel meer willen/kunnen geven qua salaris dan Club?€€€ waarschijnlijk en gegarandeerde basisplaats
Ajax is gek bezig momenteel, vind ik. En Berghuis is niet bijster geliefd + al gefaald in het buitenland. Ik denk dat ze niet meer dan 6m er voor zouden vangen, tenzij uit de woestijn. Niet?Lijkt mij straf dat Ajax die voor 3-4 miljoen laat gaan. Ik acht de kans zelfs onmogelijk eerlijk gezegd.
De uitgaande transfers bewijzen dat ze toch niet verkopen voor een prijsje. Afgelopen weekend heeft de coach nog gezegd dat hij bij Ajax wou blijven. Uiteraard kan interesse die gedachte wel veranderen. Ik denk wel dat Ajax zou meewerken aan een transfer, maar niet aan de prijs die je eerder zei. Zijn marktwaarde ligt (volgens transfermarkt) op 15 miljoen. Denk dat hij uiteindelijk wel een miljoen of 8 minimaal moet kosten.Ajax is gek bezig momenteel, vind ik. En Berghuis is niet bijster geliefd + al gefaald in het buitenland. Ik denk dat ze niet meer dan 6m er voor zouden vangen, tenzij uit de woestijn. Niet?
don't agreeToen Rits tekende bij Club kon hij ook naar Anderlecht maar waren die minder doortastend. Hij is recent vader geworden en kan zo dichter bij huis voetballen. Die heeft enkele jaren geleden gebouwd in Sint-Katelijne-Waver.
Ik vind dit eigenlijk geen slechte transfer voor Anderlecht. Je weet wie je haalt, zonder veel geld uit te geven
Club is 3x kampioen geworden met Rits in de basis.don't agree
-> hij gaat zeker een serieuze loonlast hebben en dat voor een speler die eigenlijk toch nooit basisspeler kan zijn als je kampioen wil worden?
-> hij is vooral een werker/loper, niet het type speler dat rsca nodig heeft op het middenveld lijkt me?
Vind het niet erg dat hij weggaat want geen basisspeler bij ons en kern is veel te groot dus als je er dan nog geld ook voor kan krijgen, prima!
Tenzij ik me vergis was Rits toch gewoon basisspeler bij de 3 titels van Club? En hij is 30, dus die is nog niet afgeschreven lijkt me.-> hij gaat zeker een serieuze loonlast hebben en dat voor een speler die eigenlijk toch nooit basisspeler kan zijn als je kampioen wil worden?
De Sutter deed de omgekeerde beweging, had ik ook weinig problemen mee.Tbh heb ik er nu weinig problemen mee met spelers die stilletjesaan op het einde van hun verhaal bij Club zijn om nog enekele jaren bij Anderlecht te gaan spelen genre Refaelov.
Vetlesen, Onyedika, Sandra, Nielsen, beide Audoors (al is er 1 uitgeleend), Zinckernagel, Vanaken dat zijn middenvelders genoeg.
En je moet een kat een kat noemen, Anderlecht is op dit moment geen concurrent meer voor Club, net zoals Standard dat niet meer is. Zijn ze beide te wisselvallig voor. Komen ze beide hun plek aan de absolute top weer innemen in België? Misschien, maar zeker geen garantie. Dus waarom kwaad zijn op Rits van naar daar te gaan?
Als het zo is hoop ik dat hij niet uitgefloten zal worden. Maar Refaelov werd dat ook, en dat was gewoon super onterecht.
Laffe Lorre, Vargas, Degryse... Dàt zijn judassen. Maar een Refaelov en Rits die in hun beste jaren veel gegeven hebben aan Club en enkel als het beste eraf was weggaan? Geen enkel probleem mee.
in het verleden ja, dit seizoen heeft hij gewoon geen plaats meer want Vetlesen, Onyedika en Vanaken zijn duidelijk veel beter, dus gewoon een bankzitter.Club is 3x kampioen geworden met Rits in de basis.
Hij heeft ook altijd concurrentie gehad voor de 6 (Vormer, Nakamba, ..)
Toch niet door mijin het verleden ja, dit seizoen heeft hij gewoon geen plaats meer want Vetlesen, Onyedika en Vanaken zijn duidelijk veel beter, dus gewoon een bankzitter.
hij wordt er ook niet jonger en dus beter op hé
vorig jaar vond ik hem ook al duidelijk minder dan in zijn eerste jaren bij Club al verzoop hij mss gewoon mee in de algemene malaise?
nu ja, veel succes er mee, heb totaal geen problemen met deze transfer van Club naar rsca, maar vind het bizar en vooral dat hij hier bestempeld wordt als een "goede transfer" door rsca-supps?