Hans Moleman
Well-known member
Fit. Maar lijkt toch wat snelheid verloren na al die blessures. Toch in de matchen dat ik hem zag spelen.Is Delcroix fit?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fit. Maar lijkt toch wat snelheid verloren na al die blessures. Toch in de matchen dat ik hem zag spelen.Is Delcroix fit?
IK heb dan niet over een transfer , maar eerst zeggen dat je het een goede transfer zou viden en dan zeggen dat je de competitie niet kent .. tja .Is een goeie transfer hoor, zou je zelf ook zien mocht je je roze (paarse) bril afzetten![]()

1 april valt laat dit jaarAnderlecht wilt blijkbaar Rits gaan halen![]()
Ik hoop dat het 1 april is.1 april valt laat dit jaar
Ik denk dat over dat van ons ook en dat zegt al wel ietsKdenk wel dat ons middenveld beter is zonder dan met Rits.

Jullie huidige middenveld bekeken denk ik toch dat je Rits onderschat en die van jullie overschat...Ik denk dat over dat van ons ook en dat zegt al wel iets![]()
Oh ik overschat ons middenveld helemaal niet hoor. Daar moet absoluut versterking bijkomen. Maar in Rits heb ik het alleszins niet in gezien. In een ploeg dat niet draait zie ik die gewoon mee verzuipen. En laat dat net een probleem zijn van het huidige Anderlecht. Die moeten middenvelders zoeken die een surplus kunnen brengen, anders moeten ze het beter doen met wat er rondloopt want dat gaat weinig verschil geven.Jullie huidige middenveld bekeken denk ik toch dat je Rits onderschat en die van jullie overschat...
Nu zijn we helemaal zeker, die vertrekt nog deze maand![]()
Brian Riemer stelt Anderlecht-fans gerust: "We gaan Zeno Debast niet verkopen" | sporza
Nu de transferperiode zijn laatste maand ingaat is de vraag in Anderlecht of de club Zeno Debast kan houden. PSV heeft zijn pijlen gericht op de jonge centrale verdediger. "Het is niet het plan om hem te verkopen", zegt Brian Riemer.sporza.be
Vorig seizoen zorgde zijn terugkomst wel voor een extra boost, zeker geen topper maar kan wel de ploeg vooruit helpen.Kdenk wel dat ons middenveld beter is zonder dan met Rits.
True maar Nielsen is toch een completere speler?Vorig seizoen zorgde zijn terugkomst wel voor een extra boost, zeker geen topper maar kan wel de ploeg vooruit helpen.
20 mil en dien is weg ze .Nu zijn we helemaal zeker, die vertrekt nog deze maand
Dan zitten we wel krap in de centrale verdedigers.20 mil en dien is weg ze .

Hoe is hij in het samenspel?Probleem is dat Rits niet kan afwerken. Staat zo vaak op de goede plaats en hij maakt redelijk veel goals op een seizoen en daar zitten soms knappe schoten tussen, maar das enkel omdat hij zo vaak op de goeie plaats komt. Maar hoe vaak dat ballen de tribune in vliegen of gewoon buiten het kader als deze binnen moeten gaan is zo vaak het geval bij hem.
Blijft een nuttige speler, maar dan zou ik eerder Nielsen houden, die heeft een veel beter schot.