Transferthread 2021-2022 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze gaan die dit jaar ook niet winnen hoor.
Wie wel? Inter? Milan? Ik denk toch dat het weer Juve wordt, Allegri is een zeer goede coach en als ze van Ronaldo af geraken, zijn ze misschien wat scorend vermogen kwijt maar zit er eigenlijk meer evenwicht in de kern. Witsel is nu ook wel niet de transfer om zeker een titel mee te winnen. De geruchten van Ronaldo naar Manchester City worden ook wat sterker, City wil alleen geen transfersom betalen dus die gaan niet kost wat kost doordrukken.

Juventus heeft momenteel wel geen enkel type Witsel denk ik? Bentancur, Rabiot, Ramsey, Arthur, zijn toch allemaal wat aanvallender

Wie wel? Inter? Milan? Ik denk toch dat het weer Juve wordt, Allegri is een zeer goede coach en als ze van Ronaldo af geraken, zijn ze misschien wat scorend vermogen kwijt maar zit er eigenlijk meer evenwicht in de kern. Witsel is nu ook wel niet de transfer om zeker een titel mee te winnen. De geruchten van Ronaldo naar Manchester City worden ook wat sterker, City wil alleen geen transfersom betalen dus die gaan niet kost wat kost doordrukken.
Inter heeft natuurlijk ook veel verkocht deze zomer. Valt beetje te zien of Dzeko een waardige vervanger voor Lukaku gaat zijn, is toch ook al 35.
Maar als je ziet hoe belangrijk CR7 was voor Juventus vorig jaar, wie gaat de goals maken in zijn plaats? Morata zie ik nu geen 20 goals maken. Dybala misschien.

Maar vooral hun middenveld heeft nood aan een topper vind ik. Hadden beter Pogba terug gekocht.

Volgens Romano is de transfer van Kurt Zouma van Chelsea naar West Ham in kannen en kruiken. 30 miljoen euro.

Eigenlijk voor iedereen een goeie transfer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan