Transferthread 2021-2022 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
sowieso wel. KDB assisten koning en ronaldo scoort goals alsof het niks is
En de ene wilt alle vrije trappen nemen terwijl hij er geen meer heeft gescoord de laatste jaren. Ik hoop dat Pep KDB nog altijd zijn belangrijkste man maakt. Ronaldo wilt graag die aandacht opeisen.

Er waren geruchten dat hij bij Juventus contractueel had bepaald dat hij vrije trappen mocht nemen. 1 goal op 70 pogingen ofzo. Dybala had er 10, geen idee op hoeveel pogingen maar het zullen er geen 700 geweest zijn.

De Bruyne heeft ook maar een conversion rate van 5% ofzoiets hoor.
CR7 heeft doorheen de jaren zijn trap gewijzigd, bij United en in het begin bij Real scoorde hij ze vrij vlot.
Laatste jaren is het idd vreselijk.

CR7 heeft doorheen de jaren zijn trap gewijzigd, bij United en in het begin bij Real scoorde hij ze vrij vlot.
En de assists erbij van KDB uit zijn vrije trappen of potentiële assists? Denk toch wel wat efficiënter dan Ronaldo zijn vrije trappen.

Ronaldo kan gewoon definitief geen vrije trappen meer nemen sinds zijn blessure op het EK van 2016. Je kan de stats er bij nemen, die was op weg om recordscorer op vrije trappen te worden, nu is hij een negatief record achterna aan het gaan.

Tot 2014 is CR7 een absolute geweldenaar op vrije trappen, dan heeft hij eerst last van tendonitis en vanaf 2018 hebt ge een fenomenale drop-off na die zwaardere blessure.

Ik neem aan dat die enerzijds gewoon niet meer het volume in training kan steken om een nieuwe traptechniek te perfectioneren en anderzijds gewoon ne koppige zot is. Dat laatste zou me verbazen van iemand die tegelijk op ongeziene wijze streeft naar efficiëntie, maar het moet haast wel. Ik heb er geen idee van waarom hij niet meer listige balletjes plaatst want tijdens het actieve spel doet hij dat wél.

Ik kan me niet inbeelden dat een Pep daar geen veto op zou stellen zodat CR7 genoodzaakt is om gewoon normale trappen te nemen. Anderzijds heeft City eigenlijk geen échte experts op directe vrije trappen.

Volgens Fabrizio Romano zou United ook in de race zijn.
Ole zijn laatste interview was ook in die zin... Zei dat de deur altijd open staat voor CR7. Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Ik denk dat er geen plaats en noodzaak is voor CR7 bij United. Die kern is ook niet gebouwd om hem optimaal te faciliteren. Die hebben vooral nood aan een extra deftige middenvelder. Maar de appreciatie voor die ploeg is onmiskenbaar en het is nu pas dat Ronaldo écht in actie is geschoten.

Langs de andere kant was City dé plek bij uitstek vanwege Guardiola en de kern die gewoon gemaakt is om CR7 kans na kans aan te bieden. En Messi is nu bij FUT-ploeg 1, dus het is logisch dat hij naar FUT-ploeg 2 wilt. Het is een logische legacy-transfer.

Een van de leukste transferzomers die ik al heb meegemaakt iig.

Ole zijn laatste interview was ook in die zin... Zei dat de deur altijd open staat voor CR7. Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Ik denk dat er geen plaats en noodzaak is voor CR7 bij United. Die kern is ook niet gebouwd om hem optimaal te faciliteren. Die hebben vooral nood aan een extra deftige middenvelder. Maar de appreciatie voor die ploeg is onmiskenbaar en het is nu pas dat Ronaldo écht in actie is geschoten.

Langs de andere kant was City dé plek bij uitstek vanwege Guardiola en de kern die gewoon gemaakt is om CR7 kans na kans aan te bieden. En Messi is nu bij FUT-ploeg 1, dus het is logisch dat hij naar FUT-ploeg 2 wilt. Het is een logische legacy-transfer.

Een van de leukste transferzomers die ik al heb meegemaakt iig.
Het zou wel veel respect opbrengen moest Ronaldo naar United gaan en daar uiteindelijk zijn carrière gaat beëindigen. Cirkel rond, zoiets.

Liever Ronaldo bij ManCity voor mij. Het verleden is het verleden. ManU heeft al zoveel opties vooraan (en eigenlijk nood aan versterking op andere posities). Als hij de CL nog eens wil winnen, dan lijkt City toch een betere optie.

Ik zou hem liever bij United zien ondanks dat ik City de leukere ploeg vind. Er komt gewoon een grote smet op zijn United legacy als hij naar City zou gaan. Zag daarnet al United-fans hun CR7 truitjes in brand steken op social media :sop:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan