Transferthread 2021-2022 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bayern gaat hun prijs niet verlagen en City gaat dat bedrag niet betalen. Ik zie ze wel proberen om de deal te sluiten, maar weinig kans op succes.

Sond, die man woont al vijf jaar of zo in London en denkt nog altijd dat "Batsman" een goede naam voor zijn merk is dat moet aanslaan bij jongeren, of dat dat gelinkt wordt aan Batman. Gewoon de zoveelste dwaas die met momenten en door puur geluk eens goed tegen een bal kan trappen, en dan denkt dat het een professionele voetballer is die de ballon d'or gaat winnen.
Wel ja, voor een (groot) deel door hem zelf :D
Als we natuurlijk elke goeie voetballer die niet op de eerste rij stond toen het verstand werd uitgedeeld scheef gaan bekijken zijn we wel effe bezig...
Als dat geen Belg was, stond er op dit forum of nationalistische sites als Sporza geen woord over. Zelfs niet als hij er tien per seizoen intrapt voor een team in de rechterkolom van de EPL. Buiten als hij alweer eens iets stoms doet op een veld voor de clickbait.
Dan stond de site van zijn land wel vol hoor... Dat is normaal.
Zo hoor je bv kritiek op Lukaku zijn transfer omdat "hij nog niet kampioen is gespeeld in Engeland" terwijl ze daar compleet lyrisch zijn over Godbetert Harry Kane, die trouwens ook nog geen platte prijs gepakt heeft in Engeland met de Spurs.

Ik blijf er wel bij dat er wel degelijk potentieel zat in Batshuayi en dat het er gewoon niet is uitgekomen. Dat ligt uiteraard ook aan hem maar niet voor de volle 100% imo. Had zijn kopje beter geweest had hij verder gestaan natuurlijk, maar het ligt ook gewoon deels aan de omstandigheden. Soit, nog een paar jaar verder aanmodderen en hij kan op pensioen. Tis niet dat hij slecht is betaald geweest daar in Londen.

Ik zou toch veel liever Lewandowski in mijn ploeg hebben dan Kane tbh.
Enkel die leeftijd...
Idd, en langs de andere kant zou ik als Bayern ook wel overwegen om Lewandowski te verkopen als ze er nog zoveel geld voor willen geven. Alleen dat ze dan wel een vervanger moeten hebben, en die is er denk ik niet (of ze moesten toch nog in staat zijn Haaland te halen, maar lijkt me weinig waarschijnlijk).

Lewandowski was vorig seizoen nog steeds absolute wereldtop, maar over 2 jaar zal het waarschijnlijk ook minder worden.

Wel ja, voor een (groot) deel door hem zelf :D
Als we natuurlijk elke goeie voetballer die niet op de eerste rij stond toen het verstand werd uitgedeeld scheef gaan bekijken zijn we wel effe bezig...

Dan stond de site van zijn land wel vol hoor... Dat is normaal.
Zo hoor je bv kritiek op Lukaku zijn transfer omdat "hij nog niet kampioen is gespeeld in Engeland" terwijl ze daar compleet lyrisch zijn over Godbetert Harry Kane, die trouwens ook nog geen platte prijs gepakt heeft in Engeland met de Spurs.

Ik blijf er wel bij dat er wel degelijk potentieel zat in Batshuayi en dat het er gewoon niet is uitgekomen. Dat ligt uiteraard ook aan hem maar niet voor de volle 100% imo. Had zijn kopje beter geweest had hij verder gestaan natuurlijk, maar het ligt ook gewoon deels aan de omstandigheden. Soit, nog een paar jaar verder aanmodderen en hij kan op pensioen. Tis niet dat hij slecht is betaald geweest daar in Londen.
Bij Dortmund was hij echt goed maar daar mocht hij niet blijven.:thinking:

Echte gangster die kerel. De Bayat van het internationale voetbal.

40 miljoen euro zeg, waarvoor dat? Beetje leuren met een andere mens en wat onderhandelen over een contract. Dat kan een normale advocaat ook. Heel dat makelaarswereldje is geschift en ziek. Voetbalwereld zou gebaat zijn bij een compleet verbod op makelaarspremies.

Dat zou voor mij heel simpel zijn. Ik bied de speler en zijn hebberige vader zelf wel wat extra gouden dubloenen op de voorwaarde dat ze die pizzabakker wegstampen. En anders moet hij niet afkomen. Een loon van 50 miljoen per jaar geeft ge ook enkel maar aan Messi en Ronaldo.

Toch niet op vraag van pep vermoed ik. Die zorgt toch altijd voor het evenwicht binnen zijn teams qua profielen enzo.
Het is ook pure speculatie van mijn kant he. Zag een bericht dat Ronaldo op de bank begon wegens een mogelijke aankomende transfer en nu dit nieuws, daarmee. Kan er natuurlijk volledig naast zitten. Ik weet zelfs niet meer wat de bron was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan