Transferthread 2021-2022 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie Croqueta podcast over de hele Messi saga deze week! Was toen wel nog niet naar PSG.

Ik hoop mee met Koen Frans, dat we komende jaren vooral heel veel jeugd gaan zien bij Barcelona. Het begin van een nieuwe cyclus!

het irriteert me al dat er 10 verschillende aankondigingsfilmkes zijn van Messi door PSG .. ja we weten het .
Van hun jeugd moeten ze het niet hebben :p
RSCA-PSG U 17 : 5-2 op hun franse doos
Volgers van PSG op instagram zijn dan ook al meer dan verdubbeld sinds zijn komst. Stonden op 19milj en nu al bijna 45milj volgers

Volgers van PSG op instagram zijn dan ook al meer dan verdubbeld sinds zijn komst. Stonden op 19milj en nu al bijna 45milj volgers
Neen dat klopt niet. Dat is iemand beginnen rond spreiden om wat extra hype te creëren.

Heeft het nooit weggestoken dat Chelsea zijn droom club is, zal zich wel willen bewijzen want er is altijd veel kritiek geweest op hem.

Met de juiste aanvoer zie ik hem wel slagen en topschutter worden.

Nog eens terugkeren op de vele ego's bij PSG: ben eens benieuwd wie de kapiteinsband zal dragen en de penalty's zal geven.

Het zal meer van Tuchel zijn systeem afhangen van dan Lukaku zelf denk ik.
Als hij de ballen krijgt zal hij ze er wel in stampen, maar of dat aanspelen altijd deftig gaat lukken moeten we nog zien.

Zouden onderhandelingen lopen met West Ham voor definitieve overname.
Club ligt al langer op de loer, maar die gaan geen 16-17 miljoen betalen.

Club ligt bij elke speler op de loer als je alles moet geloven... Genk had enkele seizoenen geleden wel een akkoord met Origi, maar mocht toen opeens niet meer weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan