Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan altijd bij Barcelona gaan spelen voor een symbolische euroWeer ne hoop CR7 rumours op Twitter...
Zouden onderhandelingen lopen met West Ham voor definitieve overname.
Club ligt al langer op de loer, maar die gaan geen 16-17 miljoen betalen.
Club ligt bij elke speler op de loer als je alles moet geloven... Genk had enkele seizoenen geleden wel een akkoord met Origi, maar mocht toen opeens niet meer weg.
Gohja, Mannaert staat daar zot van he. Die zal elke transferperiode wel eens proberen.Club ligt bij elke speler op de loer als je alles moet geloven... Genk had enkele seizoenen geleden wel een akkoord met Origi, maar mocht toen opeens niet meer weg.

Hebben die nog wel een euro?Kan altijd bij Barcelona gaan spelen voor een symbolische euro

Die ploegen moeten hem ook willen he. De laatste jaren bij CP heeft niet veel laten zien.Turkije is wel de laatste plaats waar ik mij in de kijker zou willen spelen in mijn laatste contractjaar. Ik zou me als Batsman zijnde ergens proberen te zetten bij een subtopper met een deftige nummer 10 en eventueel een tweetal vlotte flankspelers zodat ik aanvoer verzekerd had.
Maar Turkije, los van het geschift dictatorschap, hebt ge daar ook fans die u komen neersteken als ge een kans mist. Daar zouden ze mij voor geen geld heen krijgen.

Inderdaad. Hij is meer en meer een karikatuur van zichzelf met dat Batsman gedoe.Batsman is al jaren gewoon aan het cashen zonder een poot uit te steken. Dat die nog aan een ploeg geraakt is al tenenkrullend
Loon wordt door Besiktas betaald en chelsea krijgt 150k. In het beste geval speelt hij de pannen van het dak en vangen ze toch nog iets van transfersom. Worst case flopt hij opnieuw, maar dan ben je niet meer kwijt dan als hij nu een jaar op de bank zit te verkrotten en dan gratis wegloopt.Chelsea heeft hem ook gewoon laten bijtekenen tot 2023. Dat lijkt me veel vreemder.
Wat meteen ook de reden is dat ze hem laten bijtekenen in de hoop dat hij ooit eens een deftig seizoen speelt bij zijn huurclub en ze hem kunnen verkopen. Zo recupereren ze toch nog een deel van die smak geld.Hoeveel heeft Chelsea daar ooit voor betaald, dacht 45mio?
Sond, die man woont al vijf jaar of zo in London en denkt nog altijd dat "Batsman" een goede naam voor zijn merk is dat moet aanslaan bij jongeren, of dat dat gelinkt wordt aan Batman. Gewoon de zoveelste dwaas die met momenten en door puur geluk eens goed tegen een bal kan trappen, en dan denkt dat het een professionele voetballer is die de ballon d'or gaat winnen.maar toch ook voor een deel door hem zelf vrees ik.