FlyingHorseman
Well-known member
Kane zou bij Spurs blijven. Ben benieuwd of dat betekent dat Ronaldo naar City gaat.
this summer
Zo, de transfersaga voor de winter is al bepaald!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kane zou bij Spurs blijven. Ben benieuwd of dat betekent dat Ronaldo naar City gaat.
Mooie transfer toch?Juventus wil Witsel![]()
Mwa. Juventus is ook niet dat meer, zou voor Juve wel een goede transfer zijn.Mooie transfer toch?
this summer
Zo, de transfersaga voor de winter is al bepaald!
Ze gaan die dit jaar ook niet winnen hoor.De afgelopen 10 jaar maar 1x niet de titel gewonnen. "Niet dat meer" ok ...
Wie wel? Inter? Milan? Ik denk toch dat het weer Juve wordt, Allegri is een zeer goede coach en als ze van Ronaldo af geraken, zijn ze misschien wat scorend vermogen kwijt maar zit er eigenlijk meer evenwicht in de kern. Witsel is nu ook wel niet de transfer om zeker een titel mee te winnen. De geruchten van Ronaldo naar Manchester City worden ook wat sterker, City wil alleen geen transfersom betalen dus die gaan niet kost wat kost doordrukken.Ze gaan die dit jaar ook niet winnen hoor.
Inter heeft natuurlijk ook veel verkocht deze zomer. Valt beetje te zien of Dzeko een waardige vervanger voor Lukaku gaat zijn, is toch ook al 35.Wie wel? Inter? Milan? Ik denk toch dat het weer Juve wordt, Allegri is een zeer goede coach en als ze van Ronaldo af geraken, zijn ze misschien wat scorend vermogen kwijt maar zit er eigenlijk meer evenwicht in de kern. Witsel is nu ook wel niet de transfer om zeker een titel mee te winnen. De geruchten van Ronaldo naar Manchester City worden ook wat sterker, City wil alleen geen transfersom betalen dus die gaan niet kost wat kost doordrukken.
Bron?Ronaldo city deal zou done zijn.
Hmm.
Deze fraud :Bron?
KDB met Ronaldo ja manGuardiola stemt in met komst Ronaldo: Manchester City werkt aan spectaculaire transfer
Wat gaat die daar doen?Richarlison waarschijnlijk naar PSG, ik kan wel huilen.
Ongelofelijk