PSG heeft een indrukwekkende mix als Messi aansluit... Maar iedereen moet wel all-in zijn op het project want anders gaan ze beginnen morren. En de coach moet echt wel tegelijk een systeem kunnen neerzetten. Ik vind dat geen gemakkelijke opdracht als ge rekent dat ge Europees tegen City/Liverpool/Real Madrid/Bayern moet spelen, ploegen die kwaliteit hebben én coaches hebben die degelijk kunnen anticiperen en reageren. En dan zijn er die vele subtoppers met gewoon heel stugge ploegen en een oerdegelijke coach aan het roer. Het is een monumentale taak om die beker te winnen tegenwoordig.
Er is ook wel het aspect van het feit dat ge week in week uit geen uitdaging hebt. In die mate dat ge zelfs met een belachelijk sterrenelftal de titel kan kwijtspelen. Met die ploeg geen kampioen spelen in een farmer's league is echt wel ziek.
Ook al is het een lelijke transfer en 'winning team joining' van de bovenste plank... Het zou in zekere zin toch erg straf zijn als Messi zijn handtekening onder deze ploeg weet te zetten. Ik verwacht aanvankelijk wel wisselvallige prestaties. Die Messi kan overal wel wat ballen, maar het vaat of staat met in hoeverre de rest er rond wilt gaan bewegen imo. Met een Neymar zie ik eigenlijk weinig problemen, omdat het een etter is maar tegelijk ook wel eentje met veel respect voor Messi. Mbappe heb ik geen idee van.
Er is ook wel het aspect van het feit dat ge week in week uit geen uitdaging hebt. In die mate dat ge zelfs met een belachelijk sterrenelftal de titel kan kwijtspelen. Met die ploeg geen kampioen spelen in een farmer's league is echt wel ziek.
Ook al is het een lelijke transfer en 'winning team joining' van de bovenste plank... Het zou in zekere zin toch erg straf zijn als Messi zijn handtekening onder deze ploeg weet te zetten. Ik verwacht aanvankelijk wel wisselvallige prestaties. Die Messi kan overal wel wat ballen, maar het vaat of staat met in hoeverre de rest er rond wilt gaan bewegen imo. Met een Neymar zie ik eigenlijk weinig problemen, omdat het een etter is maar tegelijk ook wel eentje met veel respect voor Messi. Mbappe heb ik geen idee van.

Gewoon, o.w.v. de arrogantie en de absurde hoeveelheden geld. Ok, ge hebt nog clubs die absurd veel geld uitgeven de laatste jaren, maar ik vond het bv. voor Chelsea wel tof da tze gewonnen hebben dit jaar (ook omdat er wat eigen jeugdspelers op het veld stonden met Reece James en Mount).