Transferthread 2021-2022 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
PSG heeft een indrukwekkende mix als Messi aansluit... Maar iedereen moet wel all-in zijn op het project want anders gaan ze beginnen morren. En de coach moet echt wel tegelijk een systeem kunnen neerzetten. Ik vind dat geen gemakkelijke opdracht als ge rekent dat ge Europees tegen City/Liverpool/Real Madrid/Bayern moet spelen, ploegen die kwaliteit hebben én coaches hebben die degelijk kunnen anticiperen en reageren. En dan zijn er die vele subtoppers met gewoon heel stugge ploegen en een oerdegelijke coach aan het roer. Het is een monumentale taak om die beker te winnen tegenwoordig.

Er is ook wel het aspect van het feit dat ge week in week uit geen uitdaging hebt. In die mate dat ge zelfs met een belachelijk sterrenelftal de titel kan kwijtspelen. Met die ploeg geen kampioen spelen in een farmer's league is echt wel ziek.

Ook al is het een lelijke transfer en 'winning team joining' van de bovenste plank... Het zou in zekere zin toch erg straf zijn als Messi zijn handtekening onder deze ploeg weet te zetten. Ik verwacht aanvankelijk wel wisselvallige prestaties. Die Messi kan overal wel wat ballen, maar het vaat of staat met in hoeverre de rest er rond wilt gaan bewegen imo. Met een Neymar zie ik eigenlijk weinig problemen, omdat het een etter is maar tegelijk ook wel eentje met veel respect voor Messi. Mbappe heb ik geen idee van.

Er gaat vooral ook nog iemand het verdedigend werk moeten willen opknappen tegen sterke tegenstanders.
Als zowel Messi, Neymar als Mbappe dan vooraan gaan blijven rondhangen bij balverlies komt het waarschijnlijk niet goed.

Er gaat vooral ook nog iemand het verdedigend werk moeten willen opknappen tegen sterke tegenstanders.
Als zowel Messi, Neymar als Mbappe dan vooraan gaan blijven rondhangen bij balverlies komt het waarschijnlijk niet goed.
Je vergeet Di Maria nog als Messi op de 10 zou komen.
Dat zijn dan 4 spelers die quasi niet mee verdedigen zodat Verratti-Wijnaldum al dat vuile werk gaan mogen opknappen.
Dat lijkt me dus iets dat nooit gaat lukken waardoor er vooraan keuzes moeten gemaakt worden en er sowieso dus spelers ongelukkig gaan zijn.

Mooi zo!

Je vergeet Di Maria nog als Messi op de 10 zou komen.
Dat zijn dan 4 spelers die quasi niet mee verdedigen zodat Verratti-Wijnaldum al dat vuile werk gaan mogen opknappen.
Dat lijkt me dus iets dat nooit gaat lukken waardoor er vooraan keuzes moeten gemaakt worden en er sowieso dus spelers ongelukkig gaan zijn.

Mooi zo!

In de CL konden ze toch ook vaak met 10 achter de bal staan :unsure:

Ik denk dat mensen zich ook te veel blind staren op die indrukwekkende voorlinie.

We krijgen zowaar een liveblog :rofl:

edit:
86fff34e-f9e5-11eb-b07d-02b7b76bf47f.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Het kan, imo, twee richtingen uit.
Of Messi en Ramos kloppen daar eens op tafel en iedereen luistert. Dan heb je een wereldploeg mét een goeie mentaliteit en zijn ze idd unstoppable.
Maar voor hetzelfde geld vinden oa een Neymar en een Mbappé zich ondertussen te goed om nog te gaan luisteren naar die 2 die, met alle respect, over hun top zijn. Of lopen die instagram-boys gefrustreerd rond dat ze de spotlight moeten afgeven aan Messi.
En dan heb je een kruidvat van een kleedkamer waar je hoegenaamd niks mee kan aanvangen.

In elk geval heb je met Ramos wel nog een gigantisch ego mee in die kleedkamer gestoken. Eentje die denk ik ook geen fuck geeft om de status van Neymar en Mbappé (als je x aantal jaar met Ronaldo een kleedkamer gedeeld hebt maken andere spelers volgens mij nog weinig indruk)
En dat kan klinken en dat kan keihard botsen.

Stiekem hoop ik ook dat het 1 grote ego-soep wordt, dat ze geen platte prijs pakken en dat Ramos en Neymar eens vechtend over het (oefen)veld rollen :cool:

In elk geval wil ik niet in de schoenen van Pochettino staan :D
Allemaal aan de make up dan?

Staan huilen dat hij barca moet verlaten, en twee dagen later een monster contract tekenen bij PSG .. is toch wat hypocriet.
Wat is daar hypocriet aan? De meeste competities zijn of gaan beginnen, dus veel tijd heeft hij niet. Hoe dik zijn contract is doet toch ook niks af dat hij Barcelona met pijn in het hart moet verlaten?

Staan huilen dat hij barca moet verlaten, en twee dagen later een monster contract tekenen bij PSG .. is toch wat hypocriet.
Goh, toen ik een aantal jaren geleden mijn job verliet omdat ik iets beters had gevonden was dat toch ook niet met een smile op mijn gezicht, omdat ik mijn collega's wel ging missen.
Het een sluit het andere hoegenaamd niet uit vind ik.

En toch is er enorm veel fake. Vorig jaar was het nog een juridisch gevecht om gratis te kunnen vertrekken en met dikke tegenzin gebleven. Om dan nu te staan janken en zeggen dat hij nooit gedacht had ooit weg te gaan bij Barca? Give me a break... :laugh:

En toch is er enorm veel fake. Vorig jaar was het nog een juridisch gevecht om gratis te kunnen vertrekken en met dikke tegenzin gebleven. Om dan nu te staan janken en zeggen dat hij nooit gedacht had ooit weg te gaan bij Barca? Give me a break... :laugh:
Dat had wel te maken de vorige voorzitter en het beleid dat er werd gevoerd. Enkele persoonlijke vrienden van Messi werden naar de uitgang begeleid op voor hem ontoelaatbare wijze zoals bijvoorbeeld Suarez. Ook was het transferbeleid niet naar zijn zin en werden verschillende beloftes gebroken.

Hij heeft ook besloten om niet door te gaan met een juridische procedure, ook al had hij die wellicht gewonnen. Hij wou de club dat niet aandoen/niet zo vertrekken.

Ik heb ook dat gedacht, maar als ik dat zeg tegen bijvoorbeeld mijn vrienden krijg ik mijnen bak vol.:laugh:

Ik vraag mij af of Messi niet gaat onderpresteren door de grote veranderingen op persoonlijk vlak. Hij is duidelijk een verlegen gewoontedier en familieman. Bovendien spreekt hij enkel Spaans.

Ik hoop in elk geval dat hij zich goed in zijn vel voelt en ons allemaal nog een paar jaar gaat doen dromen.

Ik vraag mij af of Messi niet gaat onderpresteren door de grote veranderingen op persoonlijk vlak. Hij is duidelijk een verlegen gewoontedier en familieman. Bovendien spreekt hij enkel Spaans.

Ik hoop in elk geval dat hij zich goed in zijn vel voelt en ons allemaal nog een paar jaar gaat doen dromen.

Ik wil het ook eerst nog wel eens zien. Nog nooit voor een andere club dan Barcelona gespeeld...

Ik zou graag sprankelend voetbal zien van PSG in de CL, maar dan op het einde toch weer nét niet de eindoverwinning :p Gewoon, o.w.v. de arrogantie en de absurde hoeveelheden geld. Ok, ge hebt nog clubs die absurd veel geld uitgeven de laatste jaren, maar ik vond het bv. voor Chelsea wel tof da tze gewonnen hebben dit jaar (ook omdat er wat eigen jeugdspelers op het veld stonden met Reece James en Mount).

Merendeel van PSG spreekt Spaans

En Ligue1 lijkt me ideale wandelcompetitie voor hem

Verlegen gewoontedier. Yup, net zoals Osaka een verlegen meiske is.
En enkel Spaans? Dus de zogezegde goat van het voetbal kan niet eens Engels?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan