Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard ben ik daar niet zeker van, maar ik kan me toch moeilijk voorstellen dat ze geen problemen gaan krijgen met de FFP? Natuurlijk kunnen ze allerlei omweggetjes bedenken om geen problemen te krijgen, maar er zullen toch wel ergens grenzen zijn.Goh, zeker van?
Met de Financial fair play mag een club niet meer uitgeven dan dat er binnenkomt.
Maar volgens mij is de voorzitter van PSG ook eigenaar van hun hoofdsponsor.
Dus als die wil trekt die gewoon zogezegd die sponsordeals omhoog hè
Broekzak - vestzak
Ik heb al jaren geen FIFA meer gespeeld, ik weet hoe jij mij persoonlijk verafschuwt. Je verbergt dat ook niet. Nouja, ieder zijn goed recht. Maar jouw mening verandert mijn mening niet. Dit PSG + Messi is intrinsiek gewoon zeker op dit moment het beste elftal [maar een beste elftal op papier is uiteraard nog niet genoeg].Ga maar verder FIFA spelen jij. Beste ploeg aller tijden aub zeg. Alleen al het Barcelona van 2015 had een beter elftal en dat zeg ik als Real-fan.
Het middenveld van PSG is al jaar en dag te plat om te spreken van een absoluut topelftal. Je kan nog zoveel goede aanvallers hebben als je wil, als het daarachter niet snor genoeg zit bereik je er weinig mee. Of waarom denk je dat ze nog steeds geen CL hebben gewonnen?
Gisteren nog tegen een kameraad van me gezegd: Ook met Messi zie ik ze geen CL pakken. Die worden in de CL fysiek gewoon overlopen tegen het beste Bayern, City of Chelsea. Neymar, Mbappe en Messi staan nu niet echt bekend om hun verdedigend werk hè.
Trouwens ik moet het nog maar zien of Messi naar PSG trekt zonder dat Mbappé daar vertrekt. Uiteindelijk moeten die ook gewoon kijken wat ze doen met hun geld. Donnarumma, Wijnaldum, Ramos en Hakimi zijn erbij gekomen, die verdienen ook wel iets hoor. Mbappé zijn contract loopt volgend jaar ook nog eens af, dus als ze die willen verlengen zal dat nog meer loon kosten. Ik denk niet dat we die twee samen gaan zien spelen bij PSG. Hun budget is ook niet eindeloos.

| Lukaku > Chelsea, here we go!

️

Romelu Lukaku al Chelsea, affare fatto: la cifra sarà 115 milioni di euro senza giocatori inclusi, l’Inter fa cassa e saluta Lukaku che firmerà con i Blues per 12 milioni netti all’anno più bonus. @skysport

Ik vermoed dat die gewoon bij zijn maatje Neymar wil gaan spelen, en de rest hem niet veel uitmaaktHet gaat toch gebeuren vrees ik:
https://www.bbc.com/sport/football/58128763
Gaat toch vreemd zijn... iemand als Sergio Ramos, die past bij PSG (een ploeg met toch veel arrogantie bij momenten), maar Messi? Ik weet het nog niet hoor![]()
Ging die niet naar Arsenal?Martinez naar Spurs? Wel toffe tijden voor de Inter supporters!

Volgens mijn Argentijnse collega wordt Messi naar PSG morgen of overmorgen bevestigd
Of dat een betrouwbare bron is weet ik niet, maar doe ermee wat ge wilt![]()

Ja sorry als ik teveel verklapt heb heVerrassend nieuws zeg![]()

Ik dacht even BobbieMartinez naar Spurs? Wel toffe tijden voor de Inter supporters!

Dat is op het nieuws ook al gezegdVolgens mijn Argentijnse collega wordt Messi naar PSG morgen of overmorgen bevestigd
Of dat een betrouwbare bron is weet ik niet, maar doe ermee wat ge wilt![]()

Die zitten zelf in geldnood, gaan zijn loon niet kunnen betalen.Ik hoop toch nog op een plot twist en dat Inter hem aankondigt na de verkoop van Lukaku ofzo
Dat is een heel interessant punt.en wat minder geween wanneer ze achterkomen
PSG is teveel alfa-mannetjes en egotrippers aan het binnenhalen. Ik gok dat dat geween nog erger gaat worden nu Messi met het grootste gedeelte van de spotlights zal gaan lopen.Ook een Argentijnse trainer bij PSG he.
Toch benieuwd naar die ploeg dan. Neymar-Messi-Mbappe in de ploeg, Verratti, Wijnaldum, Marquinhos, Donnarumma enz.
Als ze ook een strakke organisatie kunnen neerzetten, en wat minder geween wanneer ze achterkomen, is het echt de topfavoriet voor de CL.
Het kan, imo, twee richtingen uit.Dat is een heel interessant punt.
Bij Barcelona was Neymar niet echt zo, die werd in het gareel gehouden door onder andere Messi. Messi was de referentie van die ploeg en die heeft een andere mentaliteit. Bij PSG werd Neymar dan de referentie en zonder remmingen wordt dat een irritant spelertje, dat straalt ook af op de rest van de ploeg. Niet in het minst op Mbappé zou ik zeggen. Ik zou het eens moeten bekijken alvorens dit zomaar aan te nemen, maar volgens mij heeft de transfer van Neymar naar PSG in 2017 zeker een weerbots gehad op het gedrag van het Franse nationale team vanaf het WK 2018.
Ik verwacht dat met de komst van spelers als Messi en Ramos die cultuur snel gaat veranderen. Messi spreekt voor zich, en Ramos is natuurlijk honderd procent theater en shithousery van de bovenste plank. Maar Ramos is, net zoals Suarez honderd procent theater en shithousery van de bovenste plank is, wel een beenharde winnaar die naast al die bullshit wel weet wat er moet gebeuren. Neymar en co zijn toch deeltijds Instagramposters en hoerenlopers terwijl die anderen dat niet schijnen te zijn en voltijds voetballer zijn. Ik denk dat enkel Marquinhos dat soort mentaliteit belichaamt, en die heeft te weinig invloed ook al is het een van de leiders in Parijs. Dus ik verwacht een enorme ommekeer op dat vlak en dat PSG een serieuze ploeg wordt, ook als het tegenzit. Messi met een doel van wraak en met al dat talent rond hem? Moeilijk om iemand anders de CL te zien pakken.