Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op vlak van doelpunten wel. Als je de assists erbij neemt, liggen Messi en Ronaldo zowat gelijk denk ik, met dat verschil dat Messi 28 wedstrijden minder op zijn teller heeft. Als ik het goed voorheb:Ronaldo zijn cijfers als international zijn anders waanzinnig hoor. Heeft dit Ek 1 of meerdere records gebrokrn dacht ik.
Wales die toen de golden boys van België hebben afgedroogdOm het over die Europe titel te hebben, toch ook niet vergeten dat dat echt wel ook met een serieuze portie chance was. Begot derde in de groepsfase tegen janneke en mieke (Ijsland, Oostenrijk en Hongarije), nipte zege tegen Kroatië, penalties tegen Polen en een halve finale tegen friggin' Wales. En in de finale speelde hij inderdaad geen rol van betekenis door die blessure. Om dan wat kleinerend te doen over de Copa van Argentinië... Tja.

Het is helaas peanuts, gelijk ze zeggen. Ik leid hieruit af dat ge niet beseft hoe hard die limiet van La Liga erop inhakt. Volgend seizoen wordt nog erger dan nu, een halvering van dit seizoen zit eraan te komen in het slechtste geval, ook zonder Messi. Nu zitten ze zonder Messi aan iets van 95% loonlast, met Messi was het iets van boven de 100%. Puur theoretisch is het klein bier, gecombineerd met mijn eerdere post is het dus waanzin om dat van een speler te vragen na de afgelopen jaren. Nogmaals: dit is iets anders dan Barcelona hun financiën zelf die archislecht maar nog te beheren zijn mits opofferingen. Het probleem is iets kunstmatig van La Liga en ze houden daar stokstijf aan vast ondanks de pandemie en die honderden miljoen gederfde inkomsten waar clubs, ook andere clubs dan Barcelona of Spaanse in zijn geheel, niets aan kunnen doen. Ik weet echter niet welke kant hier gekozen moet worden want beide kanten verliezen en dienen hierin andere belangen in het Superleaguedebacle, het is een gecreëerd probleem, maar ik wil ook zeker niets zeggen over een salary cap want ik vind dat wel nuttig en wil daar niet te veel de boeman van maken. Het initiële probleem zijn de financiën van Barcelona, de rest vormt de perfecte storm. Ik haalde bijvoorbeeld Anderlecht aan, zij zijn net door het oog van de naald gekropen dankzij de pandemie en de versoepelde regels als ik het mij nog goed herinner. Zo kan het dus ook, dat geldt ook voor "gewone" bedrijven zoals we hebben kunnen zien. Waarom zoiets logisch hier dan niet kan ... tja.@Gavin Bedankt voor de uitleg, maar waarom stel je dat het niets verandert aan de situatie als een jaarlijkse kost van 75 miljoen euro wegvalt. Lijkt me zelfs voor Barca een serieus bedrag.
Volgens mij gaat hij naar PSG. Op sporza staat dat die kans klein tot zelfs onbestaand is, maar naar waar gaat hij dan wel naartoe?Zijn we hier nu echt weer aanbeland bij de 1457ste discussie over wie is den beste, Ronaldo of Messi?
> Het zijn allebei fantastische spelers op hun manier, laat het los jongens.
Om wel OT te blijven: toch vreemd om Messi waarschijnlijk dus in een ander truitje te zien dan dat van Barcelona. Als hij (en dat zal wel) in Europa blijft zal het wel PSG of City worden zeker?

Tis precies Fifa.Messi gaat toch niet stoppen met voetballen omdat geen team hem kan inlijven.
PSG zou wel ziek zijn dit jaar.
Neymar - Mbappe - Di Maria - Messi - Wijnaldum - Hakimi - Kimpembe - Ramos - Marquinhos - Donnarumma en dan nog eens Messi... Dan hebben ze nog enkel Lucas Hernandez en Pogba of Kante nodig. En volgend jaar dan Aguero halen voor op de bank.
Met voorsprong beste ploeg v/d wereld dan, en de nieuwe Les Galactiques
Das omdat die oogje heeft op MarinaIk vraag me af waarom (team) Messi al jaren Chelsea volgt op IG![]()

Ja iddTis precies Fifa.
Ben benieuwd of Ramos nog veel gaat spelen en al niet in de Kompany fase van zijn carrière zit...Messi gaat toch niet stoppen met voetballen omdat geen team hem kan inlijven.
Neymar - Mbappe - Di Maria - Messi - Wijnaldum - Hakimi - Kimpembe - Ramos - Marquinhos - Donnarumma en dan nog eens Messi... Dan hebben ze nog enkel Lucas Hernandez en Pogba of Kante nodig. En volgend jaar dan Aguero halen voor op de bank.
Di Maria is ook niet meer van de jongste.Ben benieuwd of Ramos nog veel gaat spelen en al niet in de Kompany fase van zijn carrière zit...
Ga maar verder FIFA spelen jij. Beste ploeg aller tijden aub zeg. Alleen al het Barcelona van 2015 had een beter elftal en dat zeg ik als Real-fan.Messi gaat toch niet stoppen met voetballen omdat geen team hem kan inlijven.
Goh, zeker van?Hun budget is ook niet eindeloos.