Silence
Well-known member
Mbappe - Messi - Neymar kan ook hè bij PSGZowaar mogelijk wat ik zeg
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mbappe - Messi - Neymar kan ook hè bij PSGZowaar mogelijk wat ik zeg

Voor Villa wel bepalend geweest, maar ze rekenden ook teveel op hem. Hopelijk met de transfers worden ze een stabielere club zonder 1 topvedette die hij daar was. Toch paar leuke transfers gedaan nu.Grealish is te belachelijk voor woorden, heb die nog geen deftige match zien spelen, publiekslieveling ok, maar topniveau?
Tuurlijk is er wanbeleid bii Barca, maar als Messi echt wou blijven tekende die gewoon hoor. Zijn achterkleinkinderen gaan nooit een dag moeten werken, dus beetje zielig dat je dan nog steeds overdreven waanzinnig veel poen eist.
En de 100 mislukte transfers zullen ook wel Messi zijn fout zijn? Gewoon al jaren wanbeleid met 1 grote schuldige : Bartomeu.Zo zie je maar, clubliefde zolang de bankrekening voldoende gespijsd wordt. Zou hij er uberhaupt last van ondervinden om een jaar "gratis" te spelen voor een club die financieel de afgrond ingereden is voor hem? Ik vind het schandalig.
En de 100 mislukte transfers zullen ook wel Messi zijn fout zijn? Gewoon al jaren wanbeleid met 1 grote schuldige : Bartomeu.
Hopelijk is dit gewoon wat poker en komt het wel nog goed.
Euhm Barcelona een beetje gevolgd de laatste jaren? Na Suarez hebben die geen geslaagde transfer meer gedaan ( naast De Jong en Pedri) , en ja van de meeste kon je dit ook voorspellen. Of had jij een goed gevoel bij: Arda Turan, Vidal 1 en 2 , Andre Gomes , Paco Alacacer, Umtiti, Coutinho, Paulinho , Mina, Marlon, Malcom, TodiboDoe mij eens een plezier en staaf dat argument eens met echte cijfers? Doe eens een optelsom van de "100 mislukte transfers"? Ga je dan enkel de transfers tellen die achteraf een mislukking waren, of die op voorhand gedoemd waren om te mislukken? Elke club heeft jaarlijks een aantal mislukte transfers natuurlijk, dat is part of the game, zie maar naar Real of Man U.
Niet elke club heeft daarentegen een speler die je 70 miljoen euro per jaar dient te betalen, exclusief bonussen en geschenkjes.

Euhm Barcelona een beetje gevolgd de laatste jaren? Na Suarez hebben die geen geslaagde transfer meer gedaan ( naast De Jong en Pedri) , en ja van de meeste kon je dit ook voorspellen. Of had jij een goed gevoel bij: Arda Turan, Vidal 1 en 2 , Andre Gomes , Paco Alacacer, Umtiti, Coutinho, Paulinho , Mina, Marlon, Malcom, Todibo
Dit is dan nog zonder Griezmann en Dembélé.
Om dan nog maar te zwijgen over welke lonen sommige andere spelers nog steeds ontvangen.