Tour de France 2024

Het snelheidsverschil tussen Capiot en de rest van de groep was enorm, daar moesten vodden van komen. Normaal laten de aantrekkers zich aan de andere kant uitzakken.

Ik zou het nog een paar keer moeten zien maar dat leek mij toch niet enkel Van Gils zijn fout op het eerste zicht.

Spijtig dat Wout hier maar 90% is zou anders al een paar zeges binnen gehad hebben en Laporte is toch ne rare ...

Ja nee, met die frontale herhaling toch wel Capiot zijn schuld... kijkt, ziet Van Gils komen en doet de deur dicht. Hoe cynisch kan je zijn, instant karma tbh.

Edit: als je vanboven kijkt zou het wel kunnen dat Capiot Van Gils nog niet kan zien. Lijkt mij dan misschien toch meer een racing incident.

Laatst bewerkt:
Ik dacht eerst dat Van Gils een kopstoot uitdeelde maar inderdaad het was doordat Capiot zich daar liet uitzakken en Van Gils met veel hogere snelheid kwam opzetten.

Van Gils is ook kleiner dan Capiot waardoor die er ook wat onder zit.

Wat deed Pogacar daar eigenlijk nog volop meedoen voor de sprint toch niet voor wat bonis met dit weekend 2 bergritten.

De 2 mannen bij Evenepoel bij de cooldown allebei een mondmasker aan ze zijn toch op hun hoede.

Landa ondertussen 6e nu door het uitvallen van Roglic. FREE LANDA :oi22:

De Lie is zelfs nog recht gebleven zeker? Komt dus gelukkig zelf nog goed weg. Anderzijds wel weer een mooie kans verkeken....

Als UAE niet zo onnozel had gedaan was dit gewoon een heel mooie veilige finale geweest natuurlijk.

Snap ik ook echt niet. Is toch gewoon domme risico's nemen.
Ik vind het ook maar dom eigenlijk. Het is morgen te doen en daags voor die zware bergritten zou hij zich toch moeten sparen.

Terug
Bovenaan