Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anderzijds... We gaan dit weekend pas naar het hooggebergte, daar kan al met minuten gegooid worden als dei 2 Remco moeten laten gaan bij de eerste aanval.We gaan dit weekend pas naar het hooggebergte, daar kan al met minuten gegooid worden als Remco die 2 moet laten gaan bij de eerste aanval.
Er is geen regel die zegt dat je moet sprinten in een rechte lijn.In verband met de sprint in rechte lijn: dat geldt dan alleen voor de eerste rij veronderstel ik? Want anders kan je niemand voorbijsteken natuurlijk![]()
We gaan dit weekend pas naar het hooggebergte, daar kan al met minuten gegooid worden als Remco die 2 moet laten gaan bij de eerste aanval.
Waarom? De sprintersploegen of de vrijbuiters?Ik kan me inbeelden dat sommige teams echt ontzettend boos zijn op UAE/Yates op dit moment.
Waarom? De sprintersploegen of de vrijbuiters?
Heb die amper tot nooit zien knechten voor Tadej.Sporza: Gele trui Tadej Pogacar is een van zijn belangrijkste luitenanten kwijt.
Als die kwaad zijn na de finish, moeten ze minder huilen en blij zijn dat ze getuige kunnen zijn van zoiets.De vrijbuiters natuurlijk (wat gewoon ook de sprintersploegen zijn btw). Waren hier lekker weg geweest met 20, bijna iedereen tevreden, maar nee, Yates moet daarbij zitten. Tof voor de kijkers, maar Visma gaat die nooit laten rijden natuurlijk.
Als die kwaad zijn na de finish, moeten ze minder huilen en blij zijn dat ze getuige kunnen zijn van zoiets.
Hun goed recht van UAE of eender welke GC-ploeg.
Enige oplossing is om sneller en harder te trappen dan Yates.Ja zo gaan die denken zeg...
Niemand die toch zegt dat UAE dat niet mag doen/proberen, maar ook vrij logisch dat al die mannen ambetant worden als UAE zich zelfs met dit soort etappes gaat bemoeien. Dat is van alle tijden als de stinkendrijke ploegen alles proberen pakken. Normaal laten klassementsrenners zich uiteindelijk dan uitzakken.
.Enige oplossing is om sneller en harder te trappen dan Yates.
Hopelijk gebeurt het uitzakken niet.