Tour de France 2024

Bilbao ondertussen ook opgegeven ..
Ja lap, gisteren grote transfers gedaan in mijn pronostiek en die gehouden. Had mij ook nog miskeken op de datum en dacht dat het vandaag een andere rit was en heb De Lie verwijderd. Dus die wint vandaag, je las het hier het eerst.

Ja lap, gisteren grote transfers gedaan in mijn pronostiek en die gehouden. Had mij ook nog miskeken op de datum en dacht dat het vandaag een andere rit was en heb De Lie verwijderd. Dus die wint vandaag, je las het hier het eerst.
Maw De Lie wint vandaag :)

En daar ligt Roglic weer…
Remco: Hey waar zijn mijn 30sec?
Pogacar: No worries die krijg je nog wel terug.

Neen serieus. Hopelijk niet ernstig maar dit is toch slecht voor het vertrouwen. :S
Want ik wil een sportieve strijd zien voor plaats 3: Remco vs Roglic.

Roglic kon er nu wel zelf niets aan doen. Pure pech.
Je kan ook verder naar voor rijden natuurlijk... allé, het is pech hé maar als je team je bij de eerste 30 rijdt ben je hier dus voorbij...

Werd daar precies ook half uit de wielen gereden door zijn ploegmaats. Ongeloofelijk toch, tis eigenlijk een mirakel dat de man 4 GT's gewonnen heeft...

Visma en UAE hebben ook geen medeleiden met Roglic. Komt eigenlijk vooral voor Quickstep goed uit, die baten er het meest bij en kunnen zeggen "ah, ma wij reden niet mee hoor".

Dat is ook toch niet vol rijden bij Roglic die moet toch echt wel een klap hebben gehad. Zo gaat er wel een ferm gat ontstaant tussen de top 3 en de 4e.

Terug
Bovenaan