Remco (of Roglic) is wel goed aant dalen, gaat al terug richting de 30 nu
Bij trap afdaling hé. Op het vlakke is Evenepoel de sterkste.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Remco (of Roglic) is wel goed aant dalen, gaat al terug richting de 30 nu
Jurgen Van den Broeck niet vergeten wat de combo bergen en tour betreft hé mannekesBwah hij was de derde klimmer op de Galibier ook. En dat is super goed natuurlijk, maar hij is er nog nooit van kunnen wegknallen bergop, van de echte goeie.
Soit het is nog altijd super natuurlijk, beste Belg in jaren/decennia op dit gebied.
Hij pakte die bus toch niet aan?
Mooi niet maar ik vrees er ook voor , dit is niet de zwaarste etappe.Vingegaard gaat hem verslinden dit weekend heb ik de indruk, zou mooi zijn.
Van den broeck was een beetje beter dan een Bruyneel. Was nooit iemand waar de toppers naar keken als iemand om op te reageren. Dat is Evenepoel welJurgen Van den Broeck niet vergeten wat de combo bergen en tour betreft hé mannekes![]()
Hij heeft nog een busHij pakte die bus toch niet aan?
Hij heeft een bus van Cofidis gevraagdHij heeft nog een bus
En die neutrale motor was Vittel, hij heeft mss liever Spa?
UAE dat hier probeert wat Visma vorig jaar probeerde over de Galibier een beetje zeker? Proberen van een mogelijke zwakte uit te buiten die er dan finaal eigenlijk toch niet echt blijkt te zijnLicht voordeel toch voor Vingegaard in de echte bergritten , ik vrees dat Pogacar het niet meer gaat proberen zo vroeg.

Nu doet José gewoon meeToch echt niet normaal hoeveel foute dingen Renaat tegenwoordig zeg. Dat is toch nog nooit zo erg geweest bij hem of wel?

De tactiek om de koers hard te maken om Vingegaard te doen kraken werkt toch niet echt hé. Hoe moet zelf zien dat hij geen tijd verliest, dat is het belangrijkste.UAE dat hier probeert wat Visma vorig jaar probeerde over de Galibier een beetje zeker? Proberen van een mogelijke zwakte uit te buiten die er dan finaal eigenlijk toch niet echt blijkt te zijn![]()