Tour de France 2024

Een VDP is dan ook geen geweldige piloot want die valt op het WK vorig jaar en over een brug op de OS waar niemand anders dat doet?

Onzin dus. Zelfs de beste of de betere piloten kunnen nog steeds een bocht verkeerd inschatten of een fout maken. Als zijn achterwiel niet wegschuift op die gladde plaveien houdt hij zijn fiets daar waarschijnlijk nog recht.
Je bent VDP zijn valpartij in de Ronde 2019 vergeten.
Waarom elke keer VDP er bij betrekken als het over VA gaat?
Ik zeg niet dat het een slechte piloot is maar ik vind het zeker geen geweldige.
Dat wordt snel gezegd over crossers en we nemen dan met zijn allen aan als waar maar ik ga er niet zomaar in mee. Daarvoor heb ik hem nog niet iets uitzonderlijks zien doen.
Dat doet geen afbreuk aan hoe een goede renner het is hé en ben sowieso fan van hem.

Evenepoel zijn dalen zal toch beter moeten worden wilt hij ooit echt een kans maken. Verliest toch te makkelijk tijd. Het is zeker al beter dan vroeger, maar het is nog te makkelijk om hem daar onder druk te zetten.
Hier zou dat op zich niet zo dramatisch geweest zijn... als je op het wiel zit boven rijd je hier wel gewoon mee naar beneden hoor. Maar als je zelf je lijnen moet beginnen zoeken in een bijtrap afdaling VS 3 mannen die net bewezen hebben eigenlijk beter te zijn... dan wordt het moeilijk.

Hier zou dat op zich niet zo dramatisch geweest zijn... als je op het wiel zit boven rijd je hier wel gewoon mee naar beneden hoor. Maar als je zelf je lijnen moet beginnen zoeken in een bijtrap afdaling VS 3 mannen die net bewezen hebben eigenlijk beter te zijn... dan wordt het moeilijk.

Goede dalers rijden die gewoon uit het wiel hoor. Het is simpel, ofwel moet hij ooit enorm dominant zijn bergop, ofwel gaat hij een betere daler moeten worden want als hij ooit in een duel komt voor een overwinning of podium gaan tegenstanders gewoon in een afdaling aanvallen.

Mja rodriguez rijdt er toch ook gewoon van weg en die mannen na de galibier ook. Ze kwamen er ook op en over.

Je bent VDP zijn valpartij in de Ronde 2019 vergeten.
Waarom elke keer VDP er bij betrekken als het over VA gaat?
Ik zeg niet dat het een slechte piloot is maar ik vind het zeker geen geweldige.
Dat wordt snel gezegd over crossers en we nemen dan met zijn allen aan als waar maar ik ga er niet zomaar in mee. Daarvoor heb ik hem nog niet iets uitzonderlijks zien doen.
Dat doet geen afbreuk aan hoe een goede renner het is hé en ben sowieso fan van hem.
Omdat VPD aanzien wordt als de beste of één van de beste piloten in het peloton. Die maakt ook fouten, net zoals iedereen. Van Aert is een bovengemiddelde piloot. Daar doet die val van daarnet, of die van de E3 niets aan af.

Omdat VPD aanzien wordt als de beste of één van de beste piloten in het peloton. Die maakt ook fouten, net zoals iedereen. Van Aert is een bovengemiddelde piloot. Daar doet die val van daarnet, of die van de E3 niets aan af.
Je hebt gelijk 👍👍👍

Terug
Bovenaan