Tour de France 2024

Ik heb ook hoge verwachtingen voor vandaag. Benieuwd of we vuurwerk gaan zien. Live kijken zit er niet in voor mij, maar wel de hele avond vrij om uitgesteld te kijken. :love: Van Gils is mijn kopman voor vandaag.

Van Gils rijdt al gans de tour slecht, was ook mee in de gravelrit en lost daar gewoon. Als 3e in de Strade had ik hem daar altijd in de finale verwacht bij die kopgroep.

Social media gebruiken om zijn imago wat te redden... Maar voor persoonlijke excuses is zijn ego te groot...

Laatst bewerkt:
Social media gebruiken om zijn imago wat te redden... Maar voor persoonlijke excuses is zijn ego te groot...

"Voor mij is er geen haar in de boter: ik heb zijn excuses aanvaard, dat heeft iedereen op Instagram gezien." "Anderzijds lijkt Instagram mij ook niet het juiste medium om je excuses aan te bieden. Dat kan ook persoonlijk. Het had anders gekund."

Da's anders ook wel lekker onduidelijk hé. Precies een vrouw die allerhande "signalen" verstuurd die de man maar niet wil zien.

"Voor mij is er geen haar in de boter: ik heb zijn excuses aanvaard, dat heeft iedereen op Instagram gezien." "Anderzijds lijkt Instagram mij ook niet het juiste medium om je excuses aan te bieden. Dat kan ook persoonlijk. Het had anders gekund."

Da's anders ook wel lekker onduidelijk hé. Precies een vrouw die allerhande "signalen" verstuurd die de man maar niet wil zien.

Als je elkaar alle dagen ziet in de Tour lijkt het mij toch logisch dat je die excuses in de eerste plaats persoonlijk aanbiedt. Of wens je uw vriendin ook via FB een gelukkige verjaardag? :unsure:

Natuurlijk ligt hij meer wakker van zijn imago...

Exact wat ik hier ook ging posten. Het sluit aan bij mijn eerdere opmerking dat de instagram excuses dus wel degelijk eerder van zijn omkadering komen dan van hemzelf.

Wel al een schoon openingsuur precies. Ligt niet echt stil.
Fred Wrigth op bijna 6km aan die tussensprint... stap dan gewoon af, das toch gewoon point of no return? Of hoopt die er magisch terug door te komen om straks toch nog tot in de bus te rijden? En zelfs áls dat lukt... om wat te doen? Wright was volgens mij ook in de eerste rit al niet goed, wat blijf je dan eigenlijk doen in die Tour? De hoop vergroten? :unsure:

EDIT: ze zijn hier dus al 80km aan het koersen gewoon om in die vlucht te geraken, en na al die moeite hebben er 2 man 10 seconden :rofl:

Laatst bewerkt:
Fred Wrigth op bijna 6km aan die tussensprint... stap dan gewoon af, das toch gewoon point of no return? Of hoopt die er magisch terug door te komen om straks toch nog tot in de bus te rijden? En zelfs áls dat lukt... om wat te doen? Wright was volgens mij ook in de eerste rit al niet goed, wat blijf je dan eigenlijk doen in die Tour? De hoop vergroten? :unsure:
Trainen voor de Olympische Spelen. Op z'n VDP's.

Van Gils rijdt al gans de tour slecht, was ook mee in de gravelrit en lost daar gewoon. Als 3e in de Strade had ik hem daar altijd in de finale verwacht bij die kopgroep.

En vandaag geen haar beter zo blijkt, zonde ik had er meer van verwacht.

Pogacar: "They could've done a much nicer stage... the final is nice but the beginning of the stage is quite shit":rofl:Wa ne kerel.

Meneer had liever nog een HM of 2000 extra gehad blijkbaar, ge moet niet vragen met wat voor benen diej hier rond toert :laugh:

Laatst bewerkt:
Renaat , José en heel sporza hun broek hangt op hun enkels als het gaat over Philipsen

Der is toch duidelijk een verschil tussen wat Bini gisteren deed en wat Philipsen de afgelopen ritten deed.
man man man...

Gisteren philipsen gaat van middellijn naar dranghekken maar hindert niemand
Bini gaat van middellijn naar de helft van het rijvak, gaat idd even naar rechts (omdat hij naar beneden kijkt) maar corrigeert zo snel mogelijk.
Hindert niemand want had meer snelheid dan ackermann (die niet in de remmen moet).

Renaat , José en heel sporza hun broek hangt op hun enkels als het gaat over Philipsen

Der is toch duidelijk een verschil tussen wat Bini gisteren deed en wat Philipsen de afgelopen ritten deed.
man man man...

Gisteren philipsen gaat van middellijn naar dranghekken maar hindert niemand
Bini gaat van middellijn naar de helft van het rijvak, gaat idd even naar rechts (omdat hij naar beneden kijkt) maar corrigeert zo snel mogelijk.
Hindert niemand want had meer snelheid dan ackermann (die niet in de remmen moet).
Je voelt ook dat ze dit bij Sporza zodanig aan het framen zijn dat ze op het einde van de Tour kunnen zeggen: "als ze consequent waren geweest en Bini hadden uitgesloten in die rit dan had Jasper groen gehad nu". Dat ze daarbij uiteraard gaan vergeten dat Philipsen ook in die rit dat Cavendish won een DQ verdiende dat zijn ze wel al lang vergeten :sarcastic:

Terug
Bovenaan