Tour de France 2024

Philipsen, echt....

Renaat en Jose niks gezien :eek: terwijl het toch weer een beetje op het randje was. Keek nu wel de verkeerde kant op dus ik denk dat hij het dit keer niet zag vergeleken met de vorige keren waar hij toch wel goed genoeg wist dat daar iemand zat.

En ook weer hoe slecht trekt VDP die sprints toch aan. Echt ga toch aan de kant rijden die laat altijd een zee van ruimte over langs de binnenkant waardoor Philipsen keer op keer dreigt ingesloten te geraken. Als hij gewoon rechts had gesprint en dan als Philipsen moet aangaan een beetje naar links gaat en zo een gaatje laat waar 1 renner doorkan moet Philipsen nog amper sprinten. Maar hij laat zo'n groot gat dat Girmay er ook nog door kan met Philipsen en Phlipsen dus van zowel links als rechts nog bedreigd kan worden.

Ja achteraf gezien was het misschien wel wat minder erg als vorige keer, maar ik dacht toch weer van Jasper nu doet ge het opnieuw..

Het is wel enorm opvallend dat er in de echte echte sprintetappes niemand meer in de lange vlucht gaat dit jaar.
Vorig jaar was er minder interesse , maar er was altijd wel een lange vlucht dacht ik.

Maar er zit behalve Arkea misschien (maar die hebben wel wat top 20 sprinters zitten) geen enkele ploeg die nood heeft een schermtijd voor de sponsor. In de Giro en de Vuelta zou ik het nog snappen , maar dit is de tour e :D )

DE VLAM VAN HAM!!!!!

Met die lead-out is het lastig om niet te winnen natuurlijk :P
Daar zal een serieuze last van de schouders vallen bij alpecin.

Hier valt niks over te zeggen. Ditmaal relatief correct gesprint en veruit de snelste.
Wel met dank aan VDP ;)

Allé, misschien kan hij nu wat minder gefrustreerd rondlopen dan :unsure:
Met die lead-out is het inderdaad 'gewoon' maar afwerken inderdaad.

Proficiat aan Jasper, en volgens het boekje.
Renaat moet wel een verbod op de zin krijgen "zeg wat je ziet". Wil er precies zijn trademark van maken of zo maar ik vind het zo idioot.
En José precies ook

Ik had VA ook verder verwacht eigenlijk. Ineens het wiel kwijt van Laporte en begon erna wat te zweven tussen iedereen door. Had toch ook meer ingezeten denk ik.

Gezien de leadout van MVDP kan ik enkel vaststellen dat de vlam van hal serieus aan het janken was om de 0 en dat de vliegende Hollander het beu was. Je ziet wat je ziet en ik zeg wat ik zie.

Terug
Bovenaan