Tour de France 2024

De Lie ook pech? Leken me 2 verschillende wielen maar niet zeker

Gewoon kapot. Denk dat die eerder pech heeft gehad toen hij opeens loste uit dat achtervolgend groepje en in het peloton belandde. Maar nu zeker gewoon gelost. Oerdom gereden vandaag, heel Lotto overigens, buiten Van Gils. Als ge ziet dat zo een Girmay altijd gewoon bij de top 30 zit, met nog voldoende ploegmaten was dit toch weer een goede kans voor hem.

Als je Pogacar daar straks al zag gaan denk ik niet dat dit een massasprint won.

Evenepoel ziet er goed uit al had ik wel gewoon Pogacar wat laten spartelen genoeg ploegen nog die er zitten om de gaten dicht te rijden.

Wordt hier vandaag wel stuk harder gemaakt dan vandaag. Wel laatste echte klimmetje dit. Nog één keer even omhoog, maar de finale is natuurlijk vlak. Kan ook nog gewoon een sprint worden.

Wordt hier vandaag wel stuk harder gemaakt dan vandaag. Wel laatste echte klimmetje dit. Nog één keer even omhoog, maar de finale is natuurlijk vlak. Kan ook nog gewoon een sprint worden.

Ja dat is wel nog de vraag kan Pogacar hier ook het verschil maken op het vlakke.

WTF Evenepoel waar rij je naar toe

Lol als er 1 iemand anderen kan pijn doen op het vlakke is het wel Remco.

Mooi is het wel, slim zullen we wel zien :p

Terug
Bovenaan