Tour de France 2024

Waarom ze hier nu doorrijden snap ik ook niet echt zeker met zo'n nerveuze piet als Vingegaard zouden zelf de eerste zijn om te klagen moest er iemand doodrijden.

Waarom zouden ze niet doorrijden? Zo houd je Vingegaard het beste uit de problemen en Roglic heeft gewoon zelfs gefaald om niet vooraan te zitten hé.

Er zijn geen excuses natuurlijk, Roglic moest in het wiel zitten van die andere 3, dat hij er niet zat is ofwel niet kunnen ofwel niet genoeg verkend

edit: ik weet dat het geen populaire mening is, maar ik zie die kerels die daar moeten afstappen wegens "slechte houding en te grote versnelling" niet anders dan al degenen die direct moeten lossen als UAE de galibier zou opvliegen.. of moest Soudal een waaier trekken.

De Galibier is breed en lang tgenoeg om een goeie positie in te nemen. Als je niet mee bent in de eerste waaier trek je een tweede. Als je hier voet aan de grond moet zetten omdat iemand voor je of naast jouw slipt en stil staat dan sta je gewoon ook stil.

Ik vind dat altijd makkelijk gezegd van we gaan voor de OS en dit als voorbereiding. Iemand die zo moeilijk kan stilzitten zoals VDP zie ik echt geen 3 weken inhouden om dan nog eens 2 weken later te kunnen uitpakken. Als die echt goed was dan deed hij gewoon mee voor de zege.

Zelfde eigenlijk als vorig jaar. Dat is makkelijk gezegd achteraf dat hij de Tour als voorbereiding nam voor het WK maar ik denk als hij echt goed was in die Tour dat hij daar echt wel meer zou hebben getoond. Dat WK kwam 2 weken na de Tour de vorm daar kan al sterk verschillen natuurlijk zeker met die in het begin van de Tour dat is meer dan een maand verschil.

Is ook natuurlijk geen topsprinter, geen topklimmer en geen toptijdrijder begin dan maar eens een rit te winnen in de Tour. In het verleden botsen ook veel topeendagsrenners op het unieke karakter van de Tour.

VDP is nu wel mee.

Dat hij nog niet volledig top is, en nog wat moet bijvijlen voor OS ok, ma afgaande op dat interview is hij verre van top precies.

Ma doe dan gewoon niet mee en geef je plaats af aan een ploegmaat die zich het snot uit de neus rijdt voor Philipsen 3 weken.
Als wereldkampioen is dat toch een beetje met het schaamrood op de wangen om dat voor de camera toe te geven in een ronde van frankrijk imo, rij dan de ronde van oostenrijk ofzo :S

De Galibier is breed en lang tgenoeg om een goeie positie in te nemen. Als je niet mee bent in de eerste waaier trek je een tweede. Als je hier voet aan de grond moet zetten omdat iemand voor je of naast jouw slipt en stil staat dan sta je gewoon ook stil.
Daarom dat uw ploeg voor u moet rijden, zodat er voor u niemand kan slippen waar je geen controle over hebt. Uiteindelijk zijn de 3 goeie er bij.

En ik had het niet over positie kiezen specifiek. Gewoon dat sommige nu eenmaal goed bergop kunnen rijden, andere kunnen goed rijdrijden, andere kunnen goed draaien en keren, etc Net zoals ik ook een voorstander van ploegentijdritten ben, niet altijd maar soms.

VDP is nu wel mee.

Dat hij nog niet volledig top is, en nog wat moet bijvijlen voor OS ok, ma afgaande op dat interview is hij verre van top precies.

Ma doe dan gewoon niet mee en geef je plaats af aan een ploegmaat die zich het snot uit de neus rijdt voor Philippsen 3 weken.
Als wereldkampioen is dat toch een beetje met het schaamrood op de wangen om dat voor de camera toe te geven in een ronde van frankrijk imo, rij dan de ronde van oostenrijk ofzo :S
Drie weken?
Eerder een zestal ritten voor een paar km.
Philipsen is klimsprinter genoeg om te overleven. Dat is geen Cavendish in de bergen.
Publiciteit met de WK-trui, daarom dat hij eventjes meerijdt.

Interview Stuyven ja onze kopman Ciccone ziet het volledig zitten die was namelijk goed in die Giro rit over gravel in 21'

Schermafbeelding-2024-07-07-151505.png

19" voor Evenepoel terwijl we doen alsof Evenepoel die dag compleet de vernieling ingereden werd.

Er was een kopgroep weg Bernal kwam binnen op 3'09 vandaar die wat grote verschillen.

ai ai Roglic die nu al zelf het laatste gaatje moet dichtrijden. Zijn ploegmaats al goed choco.

Er ontbreken toch nog atlijd een pak volk benieuwd wie er nu nog ontbreekt.

Terug
Bovenaan