volgens mij is dat rit 17 met 5399 hoogtemeters op 165,7 kmKunnen we morgen beschouwen als de koninginnenrit? 3 cols 1e cat en 1 BC_O
Tour de France 2023 Stage 17 results
Results for Tour de France 2023 Stage 17.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgens mij is dat rit 17 met 5399 hoogtemeters op 165,7 kmKunnen we morgen beschouwen als de koninginnenrit? 3 cols 1e cat en 1 BC_O
Ik hoop dat Ewan zijn contract eind dit jaar afloopt? Het is helemaal op tussen hem en Lotto. Krijgt nu toch serieus de wind van voren van zijn ploeg in de pers. Haast Patlef-stijl
Terug naar Jayco?
Of naar Israël of Total?![]()

@Slackmans wat scheelt er eigenlijk met Ewan man
https://sporza.be/nl/2023/07/14/mil...ppers-komen-er-niet-aan-te-pas~1689363195203/
Als er 2 absolute toppers zijn en er zijn 3 big budget ploegen dan gaat er altijd minstens 1 ploeg wat moeten onder doen maar Ineos in de schaduw verdwijnen? Als Hindley geen 2 minuten gratis had gekregen deden ze hier met 2 man mee voor het eindpodium... dat vind ik toch behoorlijk knap, zeker met 2 jonge gasten. Ik heb trouwens de indruk dat Pidcock misschien wel de 3de beste man bergop is op dit moment (Kuss kan vaak langer mee maar die moet dan ook niet tot op de meet rijden...). En in de Giro waren ze ook bepaald indrukwekkend.
Zo negatief hoeft er over Ineos dus echt niet gedaan worden imo.
Als de Evenepoel gerucht waar blijken te zijn zou dat die vertrekkende renners wel verklaren.Jup helemaal gelijk heb je ,
Vorig jaar waren ze ook nog eens de ploeg van het voorjaar , nu konden ze mss de giro winnen en hadden ze pech dat Hart uitviel.
Nu staan ze met 2 jonge mannen vooraan.
Waarbij pidcock nog maar Voor de eerste keer probeert voor een GC te gaan in een grote ronde.
Enkel jammer dat ze nu enkele echte Ineos pionnen hebben verloren aan andere ploegen.
Op procyclingstats, staat bij elke rit het aantal verticale meters. Voor vandaag https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2023/stage-14
)Hart is weg naar Trek hé, zoals Rodriguez naar Movistar gaat. Thomas heeft (voorlopig) ook nog geen contract voor 2024. Ze zijn bij Ineos toch wel plaats aan het maken.Carapaz weg, Bernal lang out, en een Thomas die in de herfst van zijn carrière zit. Hart en Pidcock hebben ze nog voor de toekomst, en als ze iemand gaan halen zal het wel Ayuso zijn.
Hart gaat naar trek.Carapaz weg, Bernal lang out, en een Thomas die in de herfst van zijn carrière zit. Hart en Pidcock hebben ze nog voor de toekomst, en als ze iemand gaan halen zal het wel Ayuso zijn.
Als Pidcock zich volledig wil toeleggen op de grote rondes zal hij wel moeten kiezen met de Olympische Spelen volgend jaar.
Hart is weg naar Trek hé, zoals Rodriguez naar Movistar gaat. Thomas heeft (voorlopig) ook nog geen contract voor 2023
Als Pidcock zich volledig wil toeleggen op de grote rondes zal hij wel moeten kiezen met de Olympische Spelen volgend jaar.
Maar je hangt van die ene spits af om te scoren in de Tour. Dat je 3 man in de top 10 kan plaatsen levert je nog geen Tour winnaar op.Ineos heeft idd geen aliens zitten , maar ze zijn wel goed gestoffeerd met talent (als die hopelijk allemaal een beetje blijven, tullet blijf ik zo jammer vinden dat ze die verliezen)