Critérium du Dauphiné 2024

Wie wint de Dauphiné

• Evenepoel

Stemmen: 5 27,8%
  • Roglic

Stemmen: 9 50,0%
  • Vlasov

Stemmen: 1 5,6%
  • Ayuso

Stemmen: 2 11,1%
  • Hindley

Stemmen: 0 0,0%
  • Rodriguez

Stemmen: 1 5,6%
  • Kuss

• Jorgenson

• Geoghegan Hart

• Tiberi

• Iemand anders

• Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .
Classic Roglic

Evenepoel de logica zelve. Was te verwachten na dat blessureleed (en zich gisteren misschien toch meer pijn gedaan dan toegegeven?)

Vintage Roglic :´)

Geeft de criticasters die dachten dat het over zou zijn na zijn Visma exit hiermee wel ongelijk. Of het genoeg gaat zijn om concurrentieel te zijn in de Tour dat valt nog af te wachten maar er zijn er hier alleszins anderen die meer werk hebben dan hij (Rodriguez & Remco onder andere).

Ik hoop voor zondag stiekem op zo'n klassiek Dauphiné dagje waar het klassement nog volledig op zijn kop gezet wordt door één of andere belachelijke putch. :unsure:

Alé na de TT iedereen terug met de voetjes op de grond.

Jammer voor Remco maar het zou wel straf zijn na zo'n blessure om direct naar de top te knallen.

Evenepoel was natuurlijk veel zwaarder gevallen in het baskenland, vond het al straf wat hij deed in de tijdrit eigenlijk.

Evenepoel was natuurlijk veel zwaarder gevallen in het baskenland, vond het al straf wat hij deed in de tijdrit eigenlijk.
Ja als Vingegaard straks de Tour wint dan hebben ze hem goed geprepareerd. Die is nog veel zwaarder gevallen maar zou dan wel klaar zijn om oa Pogacar en Roglic het snot uit de mond te rijden?

Ik wil dat eerst toch nog zien en dan pas geloven. Allé als het lukt zoveel te beter, maar mmm ik geloof niet in sprookjes ... we shall see. :tongue:

Ja als Vingegaard straks de Tour wint dan hebben ze hem goed geprepareerd. Die is nog veel zwaarder gevallen maar zou dan wel klaar zijn om oa Pogacar en Roglic het snot uit de mond te rijden?

Ik wil dat eerst toch nog zien en dan pas geloven.
Ik denk dat het idd zaak wordt om Vingegaard ik begin van de Tour al op achterstand te zetten

bergop komt Remco tekort. Denk dat dit nu ook gewoon weer een duidelijk wordt.
Ba wah .. Een Remco aan 100% was toch evenwaardig aan Roglic in de Vuelta 2 jaar geleden. Maar toen viel Roglic letterlijk uit. Dat was balen want anders was het strijd tot de laatste dag.

En vorig jaar had Remco dan Corona (en ook eens goed gevallen dacht ik). En ook dit jaar is hij zwaar gevallen.

De beste Remco (in bergritten bedoel ik) hebben we niet meer gezien sinds 2022 (naar mijn mening).
Er wordt gewoon te veel gevallen in de koers de laatste jaren. En dat is jammer.

Of Remco van eenzelfde niveau is als Pogacar en Vingegaard? Dat denk ik niet (proof me wrong Remco) maar ik vind het kort door de bocht door te zeggen dat hij nu 100% zou zijn en het niet zou kunnen.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat niemand in de buurt komt van Pogacar of Vingegaard...

Maar een top Evenepoel zie ik wel podium rijden in de Tour als alles mee zit.

bergop komt Remco tekort. Denk dat dit nu ook gewoon weer een duidelijk wordt.
Een complete nonsens opmerking. Duidelijk dat u de koers niet deftig volgt. Remco heeft zelf al meermaals gezegd dat hij momenteel de nodige wattages nog niet kan trappen bergop. Daar is nog tijd voor tot de Tour om aan te werken. Die is gewoonweg nog niet top. Dat is meer dan duidelijk en dat weet hijzelf en zijn entourage ook. Enkel zijn non-believers en haters zijn er weer als de kippen bij om bij 1 bergrit in volle voorbereiding conclusies te trekken. Doe verder.. we zien wel wie binnenkort weer eens lacht.

Waar was u afgelopen woensdag? :thinking:

Terug
Bovenaan