Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Neen hij leek een bepaald tempo aan te kunnen maar die tempoversnellingen dat ging (nog) niet. Ergens wel logisch zeker?Roglic is goed, Evenepoel nog niet 100% toch
Ja als Vingegaard straks de Tour wint dan hebben ze hem goed geprepareerd. Die is nog veel zwaarder gevallen maar zou dan wel klaar zijn om oa Pogacar en Roglic het snot uit de mond te rijden?Evenepoel was natuurlijk veel zwaarder gevallen in het baskenland, vond het al straf wat hij deed in de tijdrit eigenlijk.

Ik denk dat het idd zaak wordt om Vingegaard ik begin van de Tour al op achterstand te zettenJa als Vingegaard straks de Tour wint dan hebben ze hem goed geprepareerd. Die is nog veel zwaarder gevallen maar zou dan wel klaar zijn om oa Pogacar en Roglic het snot uit de mond te rijden?
Ik wil dat eerst toch nog zien en dan pas geloven.
Ba wah .. Een Remco aan 100% was toch evenwaardig aan Roglic in de Vuelta 2 jaar geleden. Maar toen viel Roglic letterlijk uit. Dat was balen want anders was het strijd tot de laatste dag.bergop komt Remco tekort. Denk dat dit nu ook gewoon weer een duidelijk wordt.
Een complete nonsens opmerking. Duidelijk dat u de koers niet deftig volgt. Remco heeft zelf al meermaals gezegd dat hij momenteel de nodige wattages nog niet kan trappen bergop. Daar is nog tijd voor tot de Tour om aan te werken. Die is gewoonweg nog niet top. Dat is meer dan duidelijk en dat weet hijzelf en zijn entourage ook. Enkel zijn non-believers en haters zijn er weer als de kippen bij om bij 1 bergrit in volle voorbereiding conclusies te trekken. Doe verder.. we zien wel wie binnenkort weer eens lacht.bergop komt Remco tekort. Denk dat dit nu ook gewoon weer een duidelijk wordt.