Misterblort
Well-known member
Het is allemaal begonnen toen hij die rit weg gaf :|Herkenbaar. Ik vind dat het precies ook zijn seizoen niet is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is allemaal begonnen toen hij die rit weg gaf :|Herkenbaar. Ik vind dat het precies ook zijn seizoen niet is.

Sinds zijn zware valpartijen in 2022 is dat precies een heel andere renner geworden? SpijtigKopgroep van 15 man en Alaphilippe die als één van de eersten moet lossen. Pijnlijk.

Hoe is Campenaerts eigenlijk vooraan geraakt?
Voor GallVoor wie rijdt AG2R eigenlijk? Proberen de rit te winnen? O'Conner zit daar toch nog achter?
En ik heb Amador op mijn bank zittenenige renner die mee is
Voor Gall
Was die er ook niet als een van de laatste naartoe gereden en gat moeten dichten?Kopgroep van 15 man en Alaphilippe die als één van de eersten moet lossen. Pijnlijk.
Was die er ook niet als een van de laatste naartoe gereden en gat moeten dichten?
Gall staat nog voor O'Connor in het klassement. Martin zit in de kopgroep en staat 2 minuten achter Gall.Dat wordt toch moeilijk. Laatste kilometers zijn nog gewoon vlak de kans dat Gall wint zelfs al komt alles samen is toch piep klein om dan zo als ploeg te geven is toch maar vreemd. Zeker met je kopman 1 minuutje achterop.
Gall staat nog voor O'Connor in het klassement. Martin zit in de kopgroep en staat 2 minuten achter Gall.
Ik dacht ook te verstaan dat Kuss en Landa niet mee zijn dus ze kunnen ook nog plaatsen opschuiven.Gall staat 16e als ze echt schrik hebben voor het klassement amper halfweg de Tour verdienen ze echt wel een schop onder de kont daar in de volgwagen.
Ik dacht ook te verstaan dat Kuss en Landa niet mee zijn dus ze kunnen ook nog plaatsen opschuiven.
Wees maar zeker dat ze daar mee bezig zijn...Gall staat 16e als ze echt schrik hebben voor het klassement amper halfweg de Tour verdienen ze echt wel een schop onder de kont daar in de volgwagen.
Wees maar zeker dat ze daar mee bezig zijn...
Nu INEOS weer op kop van het peloton, net als dinsdag... dat is dan ook voor het beschermen van de top 10 plaatsen?