Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
Ik zei hiervoor dan wel dat het vandaag voor Jorgenson is, maar ik hoop toch een beetje op Benoot. Zou het hem echt wel gunnen om een Tourrit te pakken.

Campenaerts en Stuyven gun ik het ook, maar ik vermoed dat de finale te lastig gaat zijn voor hen.

Teuns die heeft er toch al 2 op zijn palmares :tongue:

Voor wie rijdt AG2R eigenlijk? Proberen de rit te winnen? O'Conner zit daar toch nog achter?

En ik heb Amador op mijn bank zitten :( enige renner die mee is

Was die er ook niet als een van de laatste naartoe gereden en gat moeten dichten?

Ja. Maar goed de super Alaphilippe die toch al 6x een rit won in de Tour zou toch beter moeten kunnen. Maar hij blijft inderdaad op de sukkel zonder echt zicht op beterschap, we dachten even dat die rit in de Dauphine het begin was maar het lijkt zelfs weer wat minder te zijn.

Dat wordt toch moeilijk. Laatste kilometers zijn nog gewoon vlak de kans dat Gall wint zelfs al komt alles samen is toch piep klein om dan zo als ploeg te geven is toch maar vreemd. Zeker met je kopman 1 minuutje achterop.
Gall staat nog voor O'Connor in het klassement. Martin zit in de kopgroep en staat 2 minuten achter Gall.

Gall staat nog voor O'Connor in het klassement. Martin zit in de kopgroep en staat 2 minuten achter Gall.

Gall staat 16e als ze echt schrik hebben voor het klassement amper halfweg de Tour verdienen ze echt wel een schop onder de kont daar in de volgwagen.

Gall staat 16e als ze echt schrik hebben voor het klassement amper halfweg de Tour verdienen ze echt wel een schop onder de kont daar in de volgwagen.
Ik dacht ook te verstaan dat Kuss en Landa niet mee zijn dus ze kunnen ook nog plaatsen opschuiven.

Ik dacht ook te verstaan dat Kuss en Landa niet mee zijn dus ze kunnen ook nog plaatsen opschuiven.

Dan staat hij 14e terwijl de meeste bergritten en de tijdrit nog moet komen. Sorry hoor maar als dit voor een klassement is dat belachelijk zelfs voor een Franse ploeg.

Wees maar zeker dat ze daar mee bezig zijn...

Nu INEOS weer op kop van het peloton, net als dinsdag... dat is dan ook voor het beschermen van de top 10 plaatsen?

Wees maar zeker dat ze daar mee bezig zijn...

Nu INEOS weer op kop van het peloton, net als dinsdag... dat is dan ook voor het beschermen van de top 10 plaatsen?

Komt door de warmte. INEOS denkt plots weer dat ze in de periode Wiggins/Froome/Thomas/Bernal zitten.

Waarom zou je eigenlijk een goeie ploeg nodig hebben toch altijd anderen die maar al te graag rijden.

Terug
Bovenaan